توفان در بوئنوس آیرس دستکم ۱۳ کشته برجای گذاشت

توفان در بوئنوس آیرس دستکم ۱۳ کشته برجای گذاشت سنج نیوز: توفان روز یکشنبه با بارش شدید و وزش بادهای تند در آرژانتین حداقل 13 کشته برجای گذاشت و منجر به گزارش هایی در خصوص قطع برق و خسارت در سراسر پایتخت این کشور شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر به نقل از نیویورک تایمز، توفان روز یکشنبه با بارش شدید و وزش بادهای تند در آرژانتین حداقل ۱۳ کشته برجای گذاشت و منجر به گزارش هایی در خصوص قطع برق و خسارت در سراسر پایتخت این کشور شد.
سازمان هواشناسی کشور به ساکنان بوئنوس آیرس هشدار داد که توفان پایتخت را در معرض هشدار نارنجی قرار داده است که دومین سطح هشدار توفان است.
توفان در باهیا بلانکا، یک شهر بندری در حدود ۴۰۰ مایلی جنوب بوئنوس آیرس، با تندبادهایی تا ۸۶ مایل در ساعت رخ داد، سقف ساختمان ها را تخریب کرد و حداقل ۱۳ نفر را کشت.
به گفته شهردار باهیا بلانکا، ۲۵۰ نیروی امنیتی و اورژانس درحال کمک هستند، و ۱۵ نفر که مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.
مقامات گفتند که بدترین لطمه مربوط به یک باشگاه بسکتبال، باشگاه باهینسه دل نورته، که در آن کارکنان فوریت های پزشکی برای درمان مجروحین کار می کردند، بود.


منبع:

1402/09/27
11:36:25
5.0 / 5
291
تگهای خبر: ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز