پیام رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای حمله تروریستی در راسک

پیام رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای حمله تروریستی در راسک به گزارش سنج نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به دنبال حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک و به شهادت رسیدن تعدادی از سربازان امنیت وطن، پیام تسلیتی صادر کرد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام مهدی چمران در اینباره به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ترور و برخوردهای کور ابزاری برای نیروهای بزدل، ضعیف و عاجز و ناتوان است که چون در صحنه میدان و نبرد واقعی نمی توانند کاری از پیش ببرند؛ به این روش های ناجوانمردانه و ننگین متوسل می شوند. حمله تروریستی به مقّر نیروی انتظامی در شهرستان راسک سیستان و بلوچستان، یکی از همین ترورهای کور و بزدلانه ای است که بی گناه ترین و معصوم ترین انسان هایی که مشغول خدمت به میهن و پاسداری از امنیت هموطنانشان بوده اند را نشانه گرفته است.

متأسفانه ایران در چند دهه گذشته یکی از بزرگ ترین قربانیان تروریست در دنیا بوده و شوربختانه تر آن که مدعیان جهانی ضدتروریست، در مقابل چنین جنایات وحشیانه ای سکوت می کنند و چه بسا پشت پرده این حملات هم همین مدعیانی هستند که منفعت و سودشان در پشتیبانی از گروههای تروریستی و طراحی این رفتارها و برخوردهای مذبوحانه است.

مردم نجیب و مظلوم ایران در همه این سال ها بارها و بارها طعم ترور را چشیده اند و بهترین، کارآمدترین و پاک ترین جوانان و مردان و زنان این سرزمین هر بار به نحوی قربانی جنایت ها و حملات تروریستی بوده اند و همگان نیک می دانند که دلیل این دشمنی و حقارت، اقتدار، توان و حرکت سریع ایران به سمت فتح قله های جهانی است که خوشایند دشمنان و قدرت های جهانی نیست و هربار تلاش می کنند با ترور و تهدید و تحریم مانعی در مقابل آن ایجاد کنند.

اینجانب، شهادت جمعی ازسربازان مجاهد، جان برکف، دلاور و معصوم را به ملّت بزرگ ایران، خانواده داغدار این عزیزان و مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) تسلیت می گویم. رجاء واثق دارم حافظان امنیت و نیروهای شریف نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و دیپلماتیک، با شناسایی عاملان و آمران این جنایت ننگین، پاسخی قاطع، محکم و امیدبخش خواهند داد. ملت ایران راه پیشرفت، تعالی و سربلندی را با امید و دلگرمی ادامه خواهد داد و فردا روزی این شهدای بزرگوار در کنار همه شهدای جان بر کف این سرزمین، اعتلا و اقتدار ایران اسلامی را به نظاره خواهند نشست.





منبع:

1402/09/25
15:03:41
5.0 / 5
287
تگهای خبر: ایران , تحریم , دیپلماتیك , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز