رئیس كمیته میراث فرهنگی شورای شهر عنوان كرد

بلا استفاده ماندن 1030 صندلی سینمای باغ کتاب با وجود کمبود مراکز نمایشی و سینما در پایتخت

بلا استفاده ماندن 1030 صندلی سینمای باغ کتاب با وجود کمبود مراکز نمایشی و سینما در پایتخت سنج نیوز: رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تکیه بر این که بازگشایی سینماهای باغ کتاب نیازمند تصمیم مدیریتی است، از بلا استفاده ماندن 1030 صندلی سینما در باغ کتاب آگاهی داد.


احمد علوی در گفت و گو با ایسنا، در مورد عاقبت بازگشایی سینماهای مجموعه باغ کتاب که از زمان محدودیت های کرونائی بسته و تا حالا بازگشایی نشده است، اظهار داشت: در مورد بازگشایی سینماهای باغ کتاب، جلسات مختلفی برگزار کردیم و شهرداری تهران باید این عقب افتادگی در بازگشایی سینماها را جبران کند و هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف سینماها اقدام نماید.
وی با اشاره به تاکید کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر حل مشکل بازگشایی سینماهای باغ کتاب، اضافه کرد: متأسفانه در این بین تغییرات مکرر مدیریتی در شرکت توسعه فضای فرهنگی سبب شده که این مساله وقتی به مرحله عاقبت می رسد، باردیگر بر می گردد به اول خط و اینطور است که ۱۰۳۰ صندلی سینما در شهر تهران، ۴ سال است که بلا استفاده مانده و این در حالیست که شهر تهران با کمبود مراکز نمایشی و سینماها مواجه می باشد.
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران افزود: حل مشکل عدم بازگشایی سینماهای باغ کتاب نیازمند تصمیم مدیریتی است و امیدوار هستم شهرداری پای کار بیاید و تصمیم مدیریتی در امتداد صرفه و صلاح شهر اتخاذ شود.
علوی با اشاره به ارزش مادی سینماهای باغ کتاب، عنوان کرد: مدیران شهری باید دقت داشته باشند که بالاتر از هر هزینه ای، عدم استفاده از این ظرفیت شهر، نادرست است و باید چاره ای برای رفع اشکال عدم بازگشایی سینماهای باغ کتاب انجام دهند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بعد از پایان محدودیت های کرونائی و بازگشایی باردیگر اماکن عمومی، سالن های سینما باز هم میزبان مخاطبانی شدند که پس از دو سال به سالن ها آمده و شور و نشاط را با حضور خود به ارمغان آوردند. اما در این میان سینماهای باغ کتاب هنوز بازگشایی نشده اند.




منبع:

1402/09/24
13:31:54
5.0 / 5
729
تگهای خبر: شركت , كمیسیون , مدیریت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز