تأکید عضو شورای شهر بر ترمیم حقوق پرسنل شهرداری تهران

تأکید عضو شورای شهر بر ترمیم حقوق پرسنل شهرداری تهران سنج نیوز: عضو شورای شهر تهران خواهان ترمیم حقوق پرسنل شهرداری تهران شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ناصر امانی در تذکر قبل از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اعلان اینکه پست های سازمانی شهرداری تهران باید به تصویب شورا برسد، اظهار داشت: همین طور جداول فوق العاده شغل باید بعد از تأیید سازمان اداری و استخدامی به تصویب شورای شهر برسد و علاوه بر پاداش مذکور، شهرداری می تواند با تصویب شورا در صورت وجود اعتبار، حداکثر تا یک ماه حقوق و مزایا برای مستخدمینی که خدمات ویژه عرضه کنند، در نظر بگیرد.
امانی با اعلان اینکه شهردار تهران موظف است به طرق مقتضی در تامین بهداشت مستخدمین خود و ایجاد شرایط مناسب کار در حوزه مسکن برمبنای طرح های رفاهی سازمان های وابسته به دولت با تصویب شورای شهر اقدام نماید، اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان شهرداری نیز وابسته به مصوبه شورای شهر است و ما چند هفته ای است که پیگیر اعمال ترمیم حقوق کارکنان شهرداری هستیم. ما استعلامی از رییس مجلس انجام دادیم و روز گذشته پاسخی از مجلس دریافت کردیم و اعلام نمودند که اجرای ترمیم حقوق تنها برای کارکنان شهرداری تهران از محل منابع شهرداری مطابق با موازین قانونی منعی ندارد و این نشان میدهد که نباید خودرا با دیگر شهرها مقایسه نماییم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تکیه بر این که شهرداری تهران با شهرداری تمام شهرها متفاوت می باشد و دلیل آن برخورداری از قانون استخدامی مستقل است، افزود: شهرداری تهران قانون مستقل دارد پس اگر برای تمام شهرداری ها ترمیم حقوق منعی داشته باشد، برای شهرداری تهران وجود ندارد. شهرداری مخالفتی با این مساله ندارد و نگران این بود که مغایرتی با قوانین سازمان اداری و استخدامی نداشته باشد.
وی اظهار داشت: ما ۲۱ نفر عضو شورا با ترمیم حقوق موافقیم پس انتظار داریم که ترمیم حقوق امسال صورت گیرد و کارکنان شهرداری و سازمان آتش نشانی از این وضعیت نجات پیدا کنند.




منبع:

1402/09/19
16:30:33
5.0 / 5
307
تگهای خبر: خدمات , دریا , شغل , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز