تهیه اوراق هویتی برای بی خانمان های مستقر در مددسراهای تهران

تهیه اوراق هویتی برای بی خانمان های مستقر در مددسراهای تهران به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از تهیه شناسنامه و اوراق هویتی برای بی خانمان های مستقر در مددسراها خبرداد.


احمد احمدی صدر در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: بخشی از مددجویان ۲۰ مددسرای شهر تهران به علل متعدد فاقد مدارک هویتی هستند که با تلاش مددکاران و برگزاری میزهای خدمت سازمان ثبت احوال در مددسراها، شناسنامه و اوراق هویتی برای ۱۵۰ نفر از مددجویان فراهم گشته است.
وی ادامه داد: الان هم در صورتیکه مددجویی فاقد مدارک هویتی باشد، مددکاران مددسراها، تمامی همکاریهای لازم را برای این خدمات با هدف هویت یابی به این افراد و کاهش صدمه های اجتماعی انجام خواهند داد.
احمدی صدر افزود: برپایه پایش صورت گرفته شده از مددجویان مستقر در ۲۰ مددسرای شهر تهران، بخشی از آنها یارانه حمایت دولت را دریافت نمی کنند که جا دارد برای هویت بخشی به این افراد صدمه دیده، خدمات فوق فراهم گردد تا از حقوق شهروندی شان برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: این برای اولین بار است که میزخدمت در مددسراهای شهر تهران برگزار شده و مشکلاتی شامل اشتغال، خدمات درمانی، خدمات بیمه ای و... با هدف کاهش صدمه های اجتماعی و بازگشت این افراد به آغوش خانواده و جامعه به اجرا در آمده است.




منبع:

1402/09/17
14:55:15
5.0 / 5
268
تگهای خبر: بیمه , خدمات , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز