فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد؛

آتشسوزی عمدی یک رستوران در رضوانشهر

آتشسوزی عمدی یک رستوران در رضوانشهر به گزارش سنج نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتشسوزی عمدی یک واحد صنفی رستوران و دستگیری متهم این پرونده اطلاع داد و اظهار داشت: این حادثه منجر به خسارت ۲۰ میلیاردریالی شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، سرهنگ سید خلیل صفوی در تشریح این خبر اظهار نمود: به دنبال اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص آتشسوزی یک واحد صنفی رستوران در یکی از روستاهای رضوانشهر، فورا مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فردی به علت خصومت شخصی مبادرت به آتش زدن یک رستوران کرده است، اضافه کرد: حریق توسط عوامل امدادی به صورت کامل مهار گشت و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و دستگیری متهم این پرونده و اعتراف وی به این که با یک بطری بنزین مبادرت به آتش زدن رستوران کرده اطلاع داد و ضمن اشاره به این که میزان خسارت تقریبی وارده توسط کارشناسان ۲۰ میلیاردریال ارزیابی شده است، بیان داشت: متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در انتها از مردم خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد فعالیت مخلان نظم و امنیت را از راه مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



منبع:

1402/08/22
08:14:01
5.0 / 5
265
تگهای خبر: دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز