با حضور مادران و كودكان تهرانی؛

حامیان غزه در میدان مادر تجمع کردند

حامیان غزه در میدان مادر تجمع کردند به گزارش سنج نیوز، تجمع مادران و کودکان تهرانی در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، بامداد جمعه در میدان مادر پایتخت برگزار گردید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر از بامداد جمعه خیابان میرداماد مسیر تجمع مادران و کودکانی بود که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان آمده بودند. جمعیت هرچه به سمت میدان مادر پیش می رفتیم فشرده تر می شد. اجرای گروههای سرود همراه با اهتزاز صدها پرچم فلسطین سراسر میدان مادر را در برگرفته بود. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و یا حضرت صاحب زمان آماده هستیم آماده ایم همچون شعارهای مادران و کودکانشان بود. حجت الاسلام ماندگاری، در این تجمع با طرح این سوال که چرا مردم جهان ضد رژیم صهیونیستی معترض هستند اظهار داشت: امروز در همه کشورها مردم متوجه جنایات رژیم صهیونیستی شده اند و نمی توانند چشم خویش را بر جنایات رژیم صهیونیستی ببندند. وی، پنج دلیل را علت حمایت ایرانی ها از مردم مظلوم فلسطین دانست و اضافه کرد: کسانی که فلسطین را از آن خود نمی دانند؛ کسانی که دلشان برای کودکان مظلوم امام زمان نمی تپد و اهل دفاع از مظلوم نیستند منتظر امام زمان نیستند. دلیل اول حمایت ما از مردم فلسطین اینست که ما منتظر امام زمان هستیم.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: دلیل دوم حمایت ما از مردم غزه اینست که ما شیعه علی بن ابی طالب هستیم امام علی فرمودند که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید. مردم ما چون شیعه امیرالمومنین هستند شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهند. دلیل سوم اینست که ما مسلمان هستیم. دلیل چهارم ما اینست که ما انسان هستیم این خلاف انسانیت است که کودکان را در بیمارستان به قتل برسانند. این خلاف انسانیت است که هرگونه اقدام ضد رژیم صهیونیستی با وتوی آمریکا مواجه می شود. دلیل پنجم ما اینست که ما ایرانی هستیم. مردم ایران به خوبی می دانند که هدف اصلی آمریکا و اسرائیل نابودی ایران است. او همینطور با اشاره به اینکه ما مردم ایران وظایفی هم نسبت به مردم مظلوم داریم، اظهار داشت: فریاد ضد رژیم صهیونیستی، دعا برای پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین، کمک مالی، اعلام آمادگی برای حضور در میدان نبرد ضد رژیم صهیونیستی و توسل و استغاثه برای پیروزی رزمندگان اسلام از وظایف ما در مقابل مردم مظلوم فلسطین است. آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی، قرائت دلنوشته های مادرانه و مداحی خاندان و قرائت بیانیه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه های این تجمع مردمی بود. در بخشی از بیانیه پایانی تجمع مادران و کودکان آمده است: قصاص نزدیک است!! ای دختران و پسران فلسطینی آن چه شما با قلم هایتان می نویسید مشق مقاومت است. ما به قلم هایتان قسم می خوریم که همانند شما تا آخرین لحظه که نفس می کشیم برای آزادی قدس قدم برداریم و به شما وعده می دهیم بزودی در مسجد الاقصی نماز می خوانیم.

1402/07/28
18:21:02
5.0 / 5
335
تگهای خبر: آمریكا , ایران , صهیونیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز