رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح كل كشور:

نیروهای مسلح نوامیس کشور هستند

نیروهای مسلح نوامیس کشور هستند به گزارش سنج نیوز، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خودرا در طبق اخلاص برای تامین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان عصر روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری، ثبت اسناد و پزشکی قانونی سراب اضافه کرد: ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح و تاکید بر حفظ جایگاه و شأن آنها، موید این مساله است.
وی اظهار داشت: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خودرا در طبق اخلاص برای تامین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به تأکیدات امیرالمومنین (ع) درباب اهمیت جایگاه قضاوت و نیروهای مسلح، اظهار داشت: در قوه قضائیه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و به تمام جرایم قاطعانه و بدون چشم پوشی رسیدگی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: در زمان فعلی جهاد تبیینی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، جهت جلوگیری از وقوع حادثه ای مانند واقعه تلخ عاشورا ضرورت دارد.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، تصریح کرد: حضور مسؤولان در جایگاه مسؤولیت، یادآور این نکته است که اگر امروز ما در موقعیتی هستیم و به حسب ظاهر مسؤولیتی به ما واگذار شده است باید حواسمان را جمع نماییم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید، استوار شده است و اگر خدایی ناکرده انحرافی پیدا نماییم، مدیون خون شهدا هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، اضافه کرد: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

1402/07/13
00:55:11
5.0 / 5
272
تگهای خبر: ایران , حقوقی , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز