وزیر كشور خبر داد:

یک ساعت ابتدایی ثبت نام ۶۷۸ نفر در سامانه پیش ثبت نام انتخابات

یک ساعت ابتدایی ثبت نام ۶۷۸ نفر در سامانه پیش ثبت نام انتخابات به گزارش سنج نیوز، وزیر کشور از ثبت نام ۶۷۸ نفر در سامانه پیش ثبت نام انتخابات در یک ساعت ابتدایی از آغاز نام نویسی ها اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه نموده که کار ۶۷۸ نفر تمام شده است.
وزیر کشور با دعوت از متقاضیان برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از همه احزاب و جریان ها و اشخاص حقیقی دعوت می کنم تا در مهلت یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام نمایند. اگر هم هنوز تصمیم قطعی برای ثبت نام نگرفته اند و هنوز مردد هستند، می توانند در این مرحله پیش ثبت نام کنند و در مراحل بعدی انصراف دهند. مهلت تعیین شده تمدید نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان از راه تلفن همراه می توانند وارد سامانه ثبت نام انتخابات مجلس شوند و ثبت نام کنند. فقط احتیاج به یک خط تلفن همراه به نام داوطلب نمایندگی و اینترنت همراه هست. ایرانی ها خارج از کشور هم با رجوع حضوری به کنسولگری های ایران در کشورهای مختلف می توانند در سامانه ثبت نام کنند.
برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.




منبع:

1402/05/16
09:54:52
5.0 / 5
232
تگهای خبر: ایران , اینترنت , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز