فرمان اصولگرای تندرو به مجلس:

نمایندگان چرا از کمبودها می گویند؟ از داشته ها بگویند

نمایندگان چرا از کمبودها می گویند؟ از داشته ها بگویند به گزارش سنج نیوز، ایرنا نوشت: نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان با بهره گیری از تریبون مجلس کاستی های حوزه انتخابیه خودرا در سال پایانی مجلس یازدهم بیان می کنند اما بیان کمبودها با نشان دادن این که ما فقیر و محروم هستیم، متفاوت می باشد.



نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان با بهره گیری از تریبون مجلس کاستی های حوزه انتخابیه خودرا در سال پایانی مجلس یازدهم بیان می کنند اما بیان کمبودها با نشان دادن این که ما فقیر و محروم هستیم، متفاوت می باشد.

فریدون عباسی با اشاره به تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس در مورد برخی کمبودها در عرصه های انتخابیه در صحن مجلس گفت: نمایندگان مرتب با بهره گیری از تریبون مجلس کاستی های حوزه انتخابیه خودرا بیان می کنند، اما باید توجه داشت که بیان کمبودها با نشان دادن این که ما فقیر و محروم هستیم، متفاوت می باشد.

نماینده مردم کازرون در مجلس بیان داشت: کشور و مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و اگر این ثروت بالفعل نشده و خودرا در رفاه جامعه نشان نداده تقصیر نظام جمهوری اسلامی نیست و این مساله به جنگ اقتصادی دشمن باز می گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلان اینکه جنگ اقتصادی فعلی کمتر از جنگ تحمیلی نیست، اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که جنگ تحمیلی برای کشور درست کرد، اما در این نبرد شکست نخوردیم و مراحل ترقی را با اراده و عزم راسخ سپری کردیم.

عباسی با تأکید بر این که ضرورتی برای بیان ضعف های حوزه انتخابیه در تریبون مجلس وجود ندارد، گفت: باید داشته ها و نقاط قوت کشور را با صدای بلند اعلام نماییم ضرورتی ندارد که بخواهیم ضعف ها را فریاد بزنیم بجای این کار بدنبال حل مشکلات مردم باشیم.

وی اضافه کرد: مردم ما فهیم و صبور هستند و با درک شرایط جنگ اقتصادی برای توسعه و آبادانی کشور تلاش می کنند و مسئولان هم در این جهت باید خودرا خادم ملت بدانند و در مقابل مردم پاسخگو باشند تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.

عباسی وجود برخی کمبودها در کشور را ناشی از عقب ماندگی تاریخی انباشته شده عنوان نمود و بیان داشت: برخی تحولات در طول تاریخ ایران منجر به عقب افتادگی کشور شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی نهضتی به راه افتاد که امکانات همچون برق، آب، تلفن و گاز را به نقاط دور دست کشور برد.

این نماینده مجلس اشاره کرد: کارهای خوبی در کشور انجام شده و این رشد سریع سبب شده تا امروز کمبودهایی در عرصه برق داشته باشیم هرچند می توانیم روزانه ۷۰ هزار مگاوات برق تولید نماییم.

نماینده مردم کازرون در مجلس اضافه کرد: دولت های مختلف در جمهوری اسلامی با تفکر مختلف اقتصادی در راستای پیشرفت کشور اقدامات ماندگاری انجام دادند بااینکه نقاط ضعفی هم بوده است اما همه در تلاشند تا مشکلات رفاهی مردم حل شود و مردم ما با سطح رفاه مناسب زندگی کنند.



بیشتر بخوانید:
بیژن مقدم: لزوما این طور نیست اگر مشارکت بالا نباشد تندروها روی کار می آیند
حقیقت پور: با مردم چه کرده ایم که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند؟ / امام فرمودند امسال کنترل تورم بکنید؛ مسئولان گزارش بدهند چه کردند




۲۱۶۲۲۰



منبع:

1402/05/05
17:20:14
5.0 / 5
289
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , شركت , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز