حاجی بابایی:

خون ایران در رگ های جزایر سه گانه جاری است

خون ایران در رگ های جزایر سه گانه جاری است به گزارش سنج نیوز، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که جزایر سه گانه پاره تن ایران بزرگ و پر افتخار است و خون ایران در رگ های آنها جاری است، اظهار داشت: از روسیه مدعی فهم معادلات بین المللی انتظار میرفت از افتادن در حلقه فریب غربی ها برای عوض کردن صورت مساله اجتناب کنند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در جلسه روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ صحن مجلس اشاره کرد: روس ها مراقبت کنند که در پازل امپراتوری دروغ به سرکردگی شیطان بزرگ وارد نشوند؛ تعدادی از شیخ نشین نها به حق به سبب عدم انجام وظیفه در قبال اراضی اشغالی مسلمین و اعراب متهم به بی کفایتی شده اند، هر از چندگاهی بحث کهنه و بی خاصیت جزایر متعلق به ایران را مطرح می کنند تا بی عملی خودرا در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی توجیه کنند.
وی ادامه داد: از روسیه مدعی فهم معادلات بین المللی انتظار میرفت از افتادن در حلقه فریب غربی ها برای عوض کردن صورت مساله اجتناب کنند اما در هر حال اظهارات خلاف واقعیت و مسلم خلاف تاریخی، محکوم و فاقد کمترین ارزش بین المللی و حقوقی است. برخی شیخ نشین ها نمی توانند هر از چندگاهی با اینگونه موضع گیری ها جبران مافات کنند.
این نماینده مجلس اشاره کرد: جزایر سه گانه پاره تن ایران بزرگ و پر افتخار است و خون ایران در رگ های آنها جاری است.
حاجی بابایی با اشاره به تصویب کلیات تشکیل وزارت تجاری در جلسه امروز صحن مجلس اظهار داشت: امروز مجلس قدرتمندانه به وزارت تجاری رای داد؛ این یعنی آنکه دولت محترم بداند که مجلس برای مهار تورم پشت دولت ایستاده است؛ گفتید وزیر تجاری باشد، این هم وزیر تجاری، باید در آینده شاهد مهار تورم کمرشکن در جامعه اسلامی مان باشیم.
نماینده مردم همدان همین طور با تأکید بر لزوم مردمی کردن اقتصاد اظهار داشت: تا آن زمان که اقتصاد در دست دولت می باشد تورم توسط هیچ دولتی مهار نخواهد شد؛ اقتصاد باید در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم بدانند با صدها قانون و عوض کردن وزیر مشکل خودرو حل نخواهد شد. در ۶ دوره مجلس می بینیم که موضوع خودرو پیگیری می شود اما محافل رانتی اجازه نمی دهند مشکل خودرو حل شود.
انتقاد از وضعیت نظام هماهنگ پرداخت وخصوصی سازی در آموزش و پرورش، تاکید بر لزوم عدالت در پرداخت میان بازنشستگان و شاغلان و لزوم رسیدگی بانکها به بخش کشاورزی از دیگر مطالبی بود که حاجی بابایی در نطق امروز خود بیان کرد.




منبع:

1402/04/25
12:58:07
5.0 / 5
317
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , ایران , حقوقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز