با اشاره به سالگرد حمله داعش به مجلس

فیروزی پور: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام بوده اند

فیروزی پور: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام بوده اند به گزارش سنج نیوز، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان به خیال خام خودشان فکر می کردند با انجام ترورهای کور و حوادثی در مجلس شورای اسلامی، شیراز و مشهد می توانند به نتیجه برسند در حالیکه این گونه نیست.


رحمت الله فیروزی پور در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۶ بیان نمود: تجربه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است که همواره مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مزدوران آنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، هستند و خواهند بود، فلذا لازم است که ما مراقبت های ویژه ای داشته باشیم.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان به خیال خام خودشان با انجام ترورهای کور و حوادثی در مجلس شورای اسلامی، شیراز و مشهد فکر می کردند می توانند به نتیجه برسند در حالیکه این گونه نبوده و نیست.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف روحیه مردم است، ازاین رو هشیاری مردم و هشیاری همه دستگاه ها و نیروهای مسلح و کسانی که تأمین امنیت جامعه را بر عهده دارند ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
فیروزی پور خاطرنشان کرد: در تأمین امنیت باید با جدیت تمام گام برداشت. دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی هم باید مثل همیشه با هشیاری گام بردارند تا پیش از هر اتفاقی، فرصت چنین حرکات ناپسند و تروریستی را از این افرادی که کارشان فقط آدم کشی است، بگیرند.




منبع:

1402/03/19
14:33:53
5.0 / 5
357
تگهای خبر: ایران , دستگاه , ساخت , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز