خطیب جمعه قم:

هیچ مسئولی حق ندارد درباره ی حجاب، مطلبی خلاف نظام بیان کند

هیچ مسئولی حق ندارد درباره ی حجاب، مطلبی خلاف نظام بیان کند به گزارش سنج نیوز، حوزه نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اظهار داشت: نگاه مسئولین و حرکت آنها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره ی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، خطیب نماز جمعه قم در خطبه های نماز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی قدس قم با اعلان اینکه خطراتی که از جانب منافقین به جامعه اسلامی و انسانی می رسد با هیچ خطری قابل قیاس نیست، اشاره کرد: منافقین از کفار بدتر هستند؛ برای اینکه منافقین در پناه اظهار اسلامی که دارند ناجوانمردانه و از پشت به مومنان خنجر می زنند در صورتیکه کفار ظاهر و باطن شان یکی است و به آسانی می توان آنها را شناخت و موضع گیری کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدیدر خطبه دوم بیان کرد: عفاف و حجاب و رعایت پوشش اسلامی یک اصل شرعی مسلم و خدشه ناپذیر است به همین خاطر رعایت آن لازم الاجرا است و در گذشته نیز ادیان الهی بر امر عفاف و حجاب تاکید داشتند.
وی ادامه داد: عفاف حجاب یکی از شاخصه های جامعه اسلامی است و جامعه اسلامی را نمی توان بدون عفاف و حجاب پذیرفت همین طور عفاف و حجاب شاخص یک جامعه سالم می باشد و اسلام منادی یک جامعه سالم می باشد و به جهت اینکه جامعه سالم داشته باشیم به پوشش زنان و مردان تاکید می کند.

سعیدی اظهار داشت: عفاف و حجاب مولفه یک جامعه امن است و جامعه باید او را مورد توجه قرار بدهد. بگفته رهبر معظم انقلاب، خانواده سالم و امن، سلول بنیادین هسته اصلی جامعه سالم و امن را تشکیل می دهد به همین خاطر مساله عفاف و حجاب ذیل مباحث خانواده هم قابل دقت است و باید خانواده ها مبلغان اصلی آن باشند.

وی افزود: مرجعیت فکری و رفتاری عده ای از جوانان و خانواده ها، ماهواره ها و فضای مجازی است که مدیریت و تغدیه آن بطور مستقیم و غیر مستقیم زیر نظر دشمنان و اسلام ستیزان خصوصاً صهیونیست ها قرار دارد که قرآن درباره ی انگیزه آنها بیان می کند خیلی از اهل کتاب پس از آن که حق برای آنان روشن شد به خاطر حسدی که دارند دوست دارند که شما را به کفر بکشانند.آقای سعیدی گفت: نگاه مسئولین و حرکت آنها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره ی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.



بیشتر بخوانید:
هشدار علم الهدی: «تنگدستی» مردم عامل «دست کشیدن از انقلاب» نشود / سفره آنان را از «تنگنا» نجات دهید


منبع:

1402/02/22
20:13:13
5.0 / 5
313
تگهای خبر: صهیونیست , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز