۳۱ دوربین مراسم روز قدس را پوشش می دهند

۳۱ دوربین مراسم روز قدس را پوشش می دهند به گزارش سنج نیوز، رئیس مرکز تولید و فنی سیما از حضور ۳۱ دوربین برای پوشش زنده مراسم روز قدس اطلاع داد و توضیحاتی در رابطه با تدارک شبکه های سیما برای روز قدس ارائه نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رئیس مرکز تولید و فنی سیما در رابطه با تدارک تلویزیون برای مراسم روز قدس اعلام نمود: سال جاری برای پوشش مراسم روز قدس، پنج نقطه (استیج) برای تصویربرداری از حماسه حضور مردم در روز قدس از شبکه های مختلف سیما در نظر گرفته شده است.
سیدباقر حاجی سیدرضی تصریح کرد: از آن جایی که سال جاری روز قدس فردای شب قدر برگزار می شود برنامه ریزی و هماهنگی هایی لازم است چون تمام دوربین ها برای مراسم شب قدر و احیاء در نقاط مختلف شهر مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: مراسم روز قدس از شبکه های یک، دو، پنج، افق و جام جم به صورت زنده و مستقیم پخش می شود. شبکه جام جم هم این مراسم را از راه اوویستی (ارتباط اینترنتی) پخش می کند. سال جاری معاونت سیما با ۵ واحد سیار HD، چهار واحد خودرو SNG، یک لینک و ۷ دوربین اویوست (تک دوربین) با حضور ۶۵ تن از همکاران فنی مرکز تولید و فنی سیما، مراسم باشکوه روز قدس را پوشش می دهند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما همینطور اعلام نمود: یکی از نقاط استقرار دوربین شبکه یک سیما، میدان انقلاب است که در آن استیج داریم و احیانا سفیر فلسطین در تهران یکی از میهمانان حاضر در این نقطه خواهد بود. همینطور یک خط ارتباط پرنده ای که به صورت زنده و مستمر تصاویر حضور مردم را در روز قدس ثبت خواهد نمود و این تصاویر برای همه شبکه ها ارسال خواهد شد و قابل استفاده می باشد.
وی افزود: یک گروه فیلمبرداری شبکه یک سیما هم در دانشگاه تهران اقامه نماز جمعه و خطبه ها را پوشش خواهد داد. شبکه پنج هم علاوه بر داشتن یک استیج در تهران، سه نقطه از شهرستان های اطراف تهران همچون شهریار، فیروزکوه و ورامین را پوشش می دهد. یک بالگرد هم تصاویر حضور مردم را در راهپیمایی باشکوه روز قدس از فراز مسیرهای راهپیمایی ثبت خواهد نمود و به تصویر درخواهد آورد.
حاجی سیدرضی در انتها اظهار داشت: تصاویر ارسالی از مراکز استان ها هم در ۳۲ قاب در شبکه های سیما جای خواهد گرفت. در حوزه برون مرزی هم از خبرگزاری ایران پرس و شبکه های پرس تی وی و العالم دو عدد SNG و دو عدد دوربین اوویستی در راه خواهند داشت. خبرگزاری صداوسیما هم دوربین های پورتال خبرنگاری خویش را در ۸ مسیر مستقر می کند و مراسم روز قدس را پوشش می دهد.






منبع:

1402/01/24
17:19:53
5.0 / 5
465
تگهای خبر: ایران , اینترنت , خودرو , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز