دادستان كل كشور:

برای هدف قرار دادن بنیان های مالی قاچاقچیان با یکسری موانع روبرو می باشیم

برای هدف قرار دادن بنیان های مالی قاچاقچیان با یکسری موانع روبرو می باشیم سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، دادستان کل کشور اظهار داشت: باید بتوانیم بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار دهیم که البته در این راه هم با یکسری موانع روبرو می باشیم.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس جدید مبارزه با مواد مخدر و معاونین وی با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار نمود.

در این دیدار سردار ایرج کاکاوند به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و سیاست های فراجا در مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

در ادامه دادستان کل کشور بر تعامل بیش از پیش فراجا و دادستانی کل در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرده و اظهار داشت: همکاری و نظارت بر روند مبارزه با مواد مخدر باید تقویت شود.

منتظری بیان کرد: باید خلاء های قانونی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. در امر مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور و مجموعه قضات با قاطعیت، جدیت و سرعت عمل پرونده های قضایی را رسیدگی می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از روش های نوین مبارزه با مواد مخدر مبارزه با بنیان های مالی آنهاست.

دادستان کل کشور اضافه کرد: باید بتوانیم بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار دهیم که البته در این راه هم با یکسری موانع روبرو می باشیم و لازم است دستگاه های دیگر هم با ما همکاری داشته باشند.

منتظری اظهار داشت: برای مبارزه قاطعانه و موثر لازم است که کمر قاچاقچیان شکسته شود و برای این کار باید با دستوراتی که از مقام قضایی صادر می شود بتوان آنها را شناسایی و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قاچاقچیان را دستگیر کند.

وی اضافه کرد: در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیازمند یک هم افزایی بسیار گسترده بین دستگاه های ذی ربط هستیم.

همچنین در این دیدار جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و مدیرکل مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.





منبع:

1401/12/24
14:16:43
5.0 / 5
323
تگهای خبر: دادستان , دستگاه , سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز