رئیس كل دادگستری استان كرمان خبر داد

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضایی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت اطلاع داد و اظهار داشت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح این خبر اضافه کرد: هلی کوپتر هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از همراهان ایشان در مسافرت به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه تعدادی مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) و یک کشته برجای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: دستورات قضایی لازم به مراجع ذیربط صادر و مقامات قضایی هم در محل بروز حادثه حضور یافته اند و بررسی های لازم در این رابطه انجام شده است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان درحال پیگیری است، افزود: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و هم اکنون مسؤلان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
شایان ذکر است، بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش وهمراهان عصر پنجشنبه گذشته چهارم اسفندماه در لحظه فرود گرفتار سانحه شد که مشاور وزیر به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و ۱۸ نفر هم زخمی شدند.
دراین حادثه وزیر ورزش هم گرفتار ضربه مغزی شد که برپایه اعلام پزشکان، علایم حیاتی وی پایدار می باشد.



1401/12/06
13:55:30
5.0 / 5
351
تگهای خبر: دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز