روایت عینی و عجیب مجری سرشناس تلویزیون در رابطه با بشقاب پرنده در آسمان تهران!

روایت عینی و عجیب مجری سرشناس تلویزیون در رابطه با بشقاب پرنده در آسمان تهران! به گزارش سنج نیوز، اسماعیل میرفخرایی مجری سرشناس تلویزیون به همشهری می گوید با خلبان پرواز تعقیب کننده بشقاب پرنده در ۴۷ سال قبل بر فراز آسمان تهران حرف زده است و حرف های وی تمام ده نفر دیگری که در عملیات تعقیب و گریز یک لشقاب پرنده در آسمان تهران نقش داشته اند تامل برانگیز است.


گیج کننده ترین داستان دنیااین روایتی عینی است از اسماعیل میرفخرایی مجری و تهیه کننده سرشناس رادیو و تلویزیون در رابطه با یوفوها بر فراز آسمان تهران. او می گوید با شاهدان عینی این اتفاق آشنایی داشته و بارها با آنها که همگی تحصیل کرده بوده اند صحبت کرده است.
اسماعیل میرفخرایی، مجری پرسابقه و تهیه کننده برنامه های علمی که در تهیه مستند در ارتباط با مشاهده یوفوها نقش مهمی داشته است، در این رابطه به همشهری می گوید: سال هاست در رابطه با یوفو، وجود موجودات هوشمند در سیارات دیگر و... بحث می شود اما آنچه رخداد شکار یوفو را برجسته می کند، کسانی هستند که آنرا گزارش کرده اند. تمام ۱۱ نفری که در رابطه با شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مساله را پیچیده کرده است چون در بسیاری موارد، گزارش های در ارتباط با رصد یوفو را آدم های معمولی گزارش می دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند. من خلبان های پرواز را از نزدیک می شناختم و بارها در رابطه با آن شب با آنها گپ زده ام. هیچ کدام مجنون و گیج نبوده اند. مدت ها گمان می کردم حتما پای یک جنگ افزار یا آزمایش سری در بین است اما نوع حرکت پرنده که زیگزاگی و شبیه حرکت بشقاب پرنده ها بود آدم را به فکر وامی دارد. میتوان احتمال داد که دیسک های پرنده با نور لیزر ساخته شده و از جای دیگری به اینجا رسیده اند اما حتی در این صورت، پرنده مادر که شکل سیگاری داشت و نورش تغییر می کرد، چه بود؟ کسی نمی داند. ۵۸۳۲۱


منبع:

1401/11/25
10:16:46
5.0 / 5
459
تگهای خبر: ساخت , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز