روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پیام و پیامد افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پیام و پیامد افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به گزارش سنج نیوز، فارس نوشت: سرلشکر باقری ضمن اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سال جاری اظهار داشت: بطور قطع مسئولیت آن هایی که در حاکمیت مسئول هستند، سنگین تر از پیش از راهپیمایی خواهد شد.



سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بامداد امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرتاسر کشور اظهار داشت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه ها، تحریک ها و طرح های شوم دشمنان کشیدند.
سرلشکر باقری ضمن اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به آخرین سالی که پیش از انتشار کرونا برگزار شد، بیان نمود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اینست که مردم ما هنگامی که توطئه دشمن را مشاهده می کنند، با جدیت وارد میدان می شوند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت، همبستگی و استقامت نظام و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بعد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بطور قطع مسئولیت آن هایی که در حاکمیت مسئول هستند، سنگین تر از پیش از راهپیمایی خواهد شد.
سرلشکر باقری اظهار داشت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به پاس قدردانی از حضور مردم عزیزمان خدمات ارزشمند ای برای آنها عرضه نماید.



بیشتر بخوانید:
هشدار باهنر: سران قوا، نباید معنای حضور مردم در ۲۲ بهمن را رضایت آنان از عملکرد مسؤلان بدانند


منبع:

1401/11/23
14:27:08
5.0 / 5
382
تگهای خبر: ایران , خدمات , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز