انسیه خزعلی:

در مصاحبه، اشتباه گفتند

در مصاحبه، اشتباه گفتند به گزارش سنج نیوز، ایلنا نوشت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری درمورد اینکه اگر مجلس بخواهد چنین طرحی را پیگیری کند آیا این معاونت مانع خواهد شد، بیان نمود: چنین چیزی نبوده است مجلس چنین کار را نکرد.



انسیه خزعلی در رابطه با صحبت های یکی از نمایندگان مجلس در خصوص خروج دختران مجرد از کشور که واکنش هایی را به همراه داشت اظهار داشت: کسی که چنین چیزی را گفته اشتباه کرده است.
معاون رئیس جمهور درمورد اینکه اگر مجلس بخواهد چنین طرحی را پیگیری کند آیا این معاونت مانع خواهد شد، بیان نمود: چنین چیزی نبوده است مجلس چنین کار را نکرد.
وی خصوص این که گفته می شود یک بند در "لایحه منع خشونت ضد زنان" در مورد مساله خروج زنان از کشور مطرح گردیده است، بیان نمود: خیر من خودم در جلسه مجلس بودم و چنین چیزی اتفاق نیفتاد. در آن مصاحبه ای که کردند اشتباه بیان نمودند و گفتند سرپرست زنان، منظور همسر است.
خزعلی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، اظهار داشت: مساله، خانم های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مساله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می نماییم.

بیشتر بخوانید:
مولاوردی: سند ۲۰۳۰ امکان «حق تحفظ» ندارد / بگویند تحفظ را «کجا ثبت» کردند؟ / پس از مناظره حرف هایشان در رابطه با «پذیرش» این سند را «اصلاح» کردند!


منبع:

1401/11/15
14:46:20
5.0 / 5
406
تگهای خبر: رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز