رییس قوه قضاییه:

حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه شیوه های جلب همراهی افراد را بررسی کنند

حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه شیوه های جلب همراهی افراد را بررسی کنند به گزارش سنج نیوز، رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید ابتکار عمل به خرج دهند و بررسی نمایند که با چه شیوه هایی می توانند به جلب همراهی هر چه بیشتر افراد مجموعه کمک کنند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان سفر بدون تشریفات به مشهد مقدس، در نشست مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه حضور یافت و در این جلسه اظهار نمود: مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با توجه به امکاناتی که دارد و محدودیت هایی که با آنها مواجه هست و همینطور با توجه به انتظاراتی که در داخل و خارج از قوه از این مجموعه می رود و مأموریت های متنوعی که برعهده می گیرد، توفیقات خوبی را کسب کرده است.
وی خطاب به کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار داشت: پرونده هایی که شما مورد بررسی و پیگیری قرار می دهید بسیار درس آموز است ؛ مگر آنها که لغزیدند افراد خوش استعداد و باسواد هم نبودند؟! اما دیدید که لغزیدند ؛ بنابراین باید در همه حال مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.
وی با بیان اینکه «حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید هم از کلیت مجموعه و هم از فرد فرد کارکنان مجموعه صیانت کند»، اظهار داشت: شما در حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بررسی کنید که چگونه و با اتخاذ کدام سیاست ها و راهبردها می توانید با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری و نظارت ها و صیانت ها را اعمال کنید؛ این امر نیازمند همت و انگیزه است؛ شما در این امر باید خلاقیت به خرج دهید و از صاحبنظران مشورت بگیرید.
رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت، عملی حرفه ای است و باید مبتنی بر مبانی پایدار باشد؛ به نحوی که این مبانی و اصول با تغییر افراد و مدیران، دگرگون نشوند.
وی ضمن اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های مردمی توسط حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، اظهار داشت: با استفاده از استعدادها و ظرفیت های عظیم مردمی میتوان خیلی از مشکلات را حل کرد؛ امام بزرگوار ما و مقام معظم رهبری هم همواره بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی تاکید داشته اند و مشی و اصول آنان هم مبتنی بر همین شیوه بود.
وی افزود: مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به منظور پیشبرد مسئولیت های خود باید از ظرفیت های موجود در داخل قوه قضاییه و ظرفیت های سایر بخش های حفاظتی و اطلاعاتی و همینطور استعدادها و ظرفیت های مردمی به نحو مطلوب بهره گیرد.
محسنی اژه ای اظهار داشت: درصورتیکه افراد مجموعه احساس کنند که مرکز حفاظت و اطلاعات جهت کمک به آنها و نلغریدن آن هاست و رویکرد خیرخواهانه دارد، خودشان برای کمک گرفتن، پیشقدم می شوند ؛ ازاین رو این مقوله مهمی است که افراد مجموعه به این باور برسند که هدف شما در مرکز حفاظت و اطلاعات، اصلاح آنهاست نه تخریب آنها؛ مجموعه باید باور کند که شما می خواهید از او و اسرارش صیانت کنید و از لغزیدنش جلوگیری به عمل آورید؛ اگر این گونه شد خواهید دید که مجموعه چگونه به همکاری و استمداد طلبیدن از شما روی خواهد آورد. اما اگر افراد مجموعه احساس کنند که حفاظت و اطلاعات به دنبال گرفتن نقطه ضعف آنهاست، در آنصورت نگاهشان تغییر خواهد نمود.
وی تصریح کرد: کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید ابتکار عمل به خرج دهند و بررسی نمایند که با چه شیوه هایی می توانند به جلب همراهی هر چه بیشتر افراد مجموعه کمک کنند.
پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه طی سخنانی عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در طول کمتر از دو سال قبل ۳ مرتبه با مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه دیدار داشته و ضمن استماع مطالب مسؤلان این مرکز، راهبردها و نقطه نظرات خویش را مطرح نمودند که این امر نشان دهنده اهتمام و توجه ویژه رئیس عدلیه نسبت به مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است.



1401/11/14
15:58:34
5.0 / 5
386
تگهای خبر: دستگاه , سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز