میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا،

کنعانی: شهید سلیمانی در حوزه ملی اجماع ساز بودند

کنعانی: شهید سلیمانی در حوزه ملی اجماع ساز بودند به گزارش سنج نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار نمود: شخصیت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی چند بعدی است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی، توان منحصر به فردی در تولید قدرت ملی و بین المللی برای جهان اسلام و جریان مقاومت داشتند.
وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه ملی اجماع ساز بودند و توان قدرت سازی برای کشور داشتند.
کنعانی اضافه کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه شخصیتی فراجناحی و فراحزبی بودند و به معنای واقعی ایشان سرباز ملت، نظام و کشور بودند.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در حوزه بین المللی هم نشان دادند که می توانند برای جریان اسلام و جبهه مقاومت قدرت ساز باشند، در قسمتی دیگر از صحبت های خود ضمن اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی ها اظهار داشت: ترور ایشان توسط آمریکایی ها، مصداق بارز تروریسم دولتی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شهادت ایشان هم وحدت ساز و قدرت ساز بود. ایشان چهره بین المللی جریان مقاومت بودند و آثار عملکردی ایشان در این جریان را به خوبی هم اکنون مشاهده می نماییم.



1401/10/10
10:37:37
5.0 / 5
459
تگهای خبر: آمریكا , ایران , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز