وزیر كشور:

رییس جمهوری در میدان هستند و دارند تلاش می کنند

رییس جمهوری در میدان هستند و دارند تلاش می کنند به گزارش سنج نیوز، ایسنا نوشت: وحیدی اظهار داشت: ما باید تلاش نماییم که سرمایه گذاران را برای حضور در سیستان وبلوچستان تشویق نماییم چون این استان طرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.



احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط این استان اشاره کرد: سیستان و بلوچستان نیازمندی هایی دارد که ما وظیفه داریم به مردم این استان خدمت نماییم و رییس جمهور در میدان هستند و دارند تلاش می کنند و تعدادی از کارها نیاز به زمان دارد با وجود همین تحریم و توطئه ها در خیلی از مسائل جلو هستیم.
وزیر کشور اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان مشکلاتی در حوزه آب داریم که تذکرات فراوانی به کشور همسایه و طالبان داده شده است. وی افزود: ضمن این که پیگیر مسائل حقابه هستیم باید مسیرهای دیگر را هم برای برطرف نمودن مشکل آب سیستان و بلوچستان دنبال نماییم.
وحیدی اشاره کرد: مقدمات انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان شروع شده و در بحث حفر چاه های ژرف اقدامات خوبی انجام شده است و درحال خرید دکل برای حفر هستیم. وی افزود: ما باید تلاش نماییم که سرمایه گذاران را برای حضور در سیستان وبلوچستان تشویق نماییم چون این استان طرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.
وزیر کشور اظهار داشت: سیستان وبلوچستان ظرفیت سرمایه گذاری دهها هزار میلیارد تومانی دارد. به ویژه در بخش معادن که از ظرفیت های معدنی بسیار خوبی برخوردارست. وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان امنیت دارد و باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در این استان پهناور ایجاد نماییم.




بیشتر بخوانید:
وزیر کشور: اتفاقات اخیر کشور، ربطی به انسداد باب گفت و گو ندارد / مسئولان در سفرهای استانی و دانشگاه ها با مردم و دانشجویان، گفت و گو می کنند وزیر کشور: وضعیت فعلی کشور آرام است / امروز حتی آن کسانی که در اغتشاشات شرکت داشتند اظهار پشیمانی می کنند انتقاد وزیر کشور از «تهدید کسبه و راننده کامیون ها در جاده از طرف ضدانقلاب برای اعتصاب»


۲۱۲۲۰

1401/10/08
14:55:39
5.0 / 5
437
تگهای خبر: تحریم , خرید , دریا , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز