سردار تنگسیری:

امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم

امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم به گزارش سنج نیوز، دریادار تنگسیری اظهار داشت: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی نماییم و هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سپاه نیوز؛ همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه، وابستگان نظامی سفارت خانه های مقیم تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

در این دیدار دریادار تنگسیری ضمن عرض خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابسته نظامی سفارت خانه های مقیم تهران اظهار داشت: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه و اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه ای، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید نادر مهدوی و سرداران شهید همراهش اظهار داشت: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن به شهادت رسید و کاری که این شهید والامقام و همرزمانش در۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم می باشد چون که با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا را تحقیر و خرد نمودند.

تنگسیری ضمن اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی در خصوص برقراری صلح و دوستی متقابل میان کشورها اظهار داشت: آغاز به حمله و هجوم هیچ وقت در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت ها و دولت های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سو استفاده نماید با همان رویه و همان سطح با او برخورد می نماییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی نماییم و هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.

تنگسیری با تبیین مبحث خودکفایی و خود اتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند اظهار داشت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می شوند بگونه ای که اصلأ نیازی به وارد کننده خارجی نداریم و کاملا در این عرصه مستقل می باشیم.




منبع:

1401/07/19
15:19:02
5.0 / 5
521
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تجهیزات نظامی , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز