چرا کنایه احمدی نژاد پربازتاب شد؟

چرا کنایه احمدی نژاد پربازتاب شد؟ به گزارش سنج نیوز، آرمان ملی نوشت: اذهان زیادی به سمت حواشی این روزهای پسر معاون رییس جمهور رفت. در روزهای اخیر شایعه شده که اپلیکیشن وی پی ان بترنت/Betternet متعلق به حمید رضازاده است. از طرف دیگر دولت رئیسی اقدامی برای رفع فیلتر نداشته و شاید این تضاد سبب شده که روز گذشته این بخش از اظهارات احمدی نژاد پررنگ شود.



محمود احمدی نژاد، رییس جمهور دولت های نهم و دهم در گفت وگویی که چندسال پیش با رادیو اروپای آزاد انجام داد، در پاسخ به این پرسش که توئیتر در زمان شما فیلتر شد و جهت استفاده از آن از چه فیلترشکنی استفاده می کنید؟، اظهار داشت: «همان هایی که فیلتر می کنند، خودشان هم فیلترشکن می فروشند.» این بخش از گفت و گو روز گذشته باز نشر شد و اذهان زیادی به سمت حواشی این روزهای پسر معاون رییس جمهور رفت. در ایام اخیر شایعه شده که اپلیکیشن وی پی ان بترنت/Betternet متعلق به حمید رضازاده است. از طرف دیگر دولت رئیسی اقدامی برای رفع فیلتر نداشته و شاید این تضاد سبب شده که روز گذشته این بخش از اظهارات احمدی نژاد پررنگ شود.
دردسر فرزندان برای پدر؟
چند روز قبل مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در توئیتی که وحید یامین پور هم آنرا بازتوئیت کرد نوشت: «اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که بمحض اطلاع رییس جمهور، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!» گذشت اون دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد. مسئولان مراقب گشت ارشاد باشند.» جدا از فرزند انسیه خزعلی که حضورش در خارج کشور به تایید مادرش رسید، شایعه حضور فرزند گزینه معرفی شده برای وزارت کار هم به گوش می رسد. مدتی پیش کیومرث سرمدی واله (نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در مصاحبه با ایلنا در پاسخ به سوالی در خصوص شائبه حضور فرزندان زاهدی وفا سرپرست فعلی وزارت کار در خارج از کشور و شانس او برای گرفتن تایید دولت اظهار داشت: در حوزه وزیر پیشنهادی کار نیز علاوه بر تعهد و تخصص فنی که جزء فاکتورهای انقلابی و جهادی است، بحث درباره ی زندگی شخصی افراد نیز مدنظر است و بنابر قانون باید احراز شود که فرزندان وزیر پیشنهادی نیز در کشور بیگانه ساکن هستند. البته مواردی مثل اقامت موقت یا ماموریت خارجی برای یک ارگان دولتی جزء این قانون نیست و باید مورد مشخص اقامت و زمان مشخص شود. در غیر این صورت بطور مشخص مجلس وظیفه قانونی خودرا در مورد اجرای قانون منع مسئولیت افراد دارای اقوام خارج کشور را انجام خواهد داد. چند روز پیش عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی نژاد در توییتی نوشت: «حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدهادی زاهدی وفا که توسط رییس جمهور برای وزارت رفاه به مجلس معرفی شده است، سالهای ۷۱ تا ۷۳ و ۸۰ تا ۸۲، در کانادا حضور داشته، و هر دو دخترش فاطمه و زهرا در همین ادوار در کانادا متولد شده و تابعیت کانادایی دارند.»



بیشتر بخوانید: همه«شاهزاده های نارنجی» دولت رئیسی / یک فرمانده سپاه: ۴ هزار فرزند برخی مسئولان در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می کنند فعال سیاسی اصلاح طلب: برخی مسئولان خودرا ضد غرب جا می زنند اما فرزندانشان تابعیت امریکایی و کانادایی دارند


منبع:

1401/06/20
23:25:01
5.0 / 5
421
تگهای خبر: آمریكا , ایران , رئیس جمهور , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز