نماینده مجلس :

تاج نباید وارد انتخابات فدراسیون فوتبال می شد

تاج نباید وارد انتخابات فدراسیون فوتبال می شد به گزارش سنج نیوز، جماران نوشت: رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.



انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، به سبب شائبه هایی که در مورد مسائل مالی به وی وارد است، تعجب و انتقادات بسیاری را به همراه داشت.
در این خصوص، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: مهدی تاج در انظار عمومی به عنوان یکی از مدیرانی شناخته می شود که یک قرارداد نامناسبی را به کشور تحمیل کرده است. از فساد ایشان که در بعضی رسانه ها گفته می شود خبری ندارم، اما وقتی که نگاه ها به یک نفر منفی است، بنظر می رسد تا آن زمان که این اتهامات رفع گردد، خود او نباید پا به عرصه بگذارد. زمانی که پرونده قضایی او باز است و این برای مردم که فرق بین فدراسیون و دولت را نمی دانند، حرف و حدیث های بسیاری پیش می آورد؛ می گویند دولت جمهوری اسلامی از یک فاسد حمایت کرده و این امر بازخورد خوبی ندارد. به نظرم وقتی کسی با این خصوصیت بین مردم شناخته می شود قبل ورودش باید اتهاماتش برطرف شده و مردم را قانع کرده باشد که من آن چیزی که پشت سرم گفته می شود نیستم؛ امروز این حضور و اتفاق قشنگ نیست.



بیشتر بخوانید:
هاشمی طبا: چرا رئیس جمهور و وزیر ورزش سکوت کرده اند؟ / تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رییس فدراسیون فوتبال می شود؟


منبع:

1401/06/12
18:27:32
2.5 / 5
437
تگهای خبر: رئیس جمهور , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز