دادستان رامهرمز خبر داد

صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی وام خانگی قلندری - کلاه کج

صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی وام خانگی قلندری - کلاه کج سنج نیوز: خوزستان دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی معروف به صندوق بدون مجوز وام خانگی ˮقلندری - کلاه کجˮ آگاهی داد.



محمد حسین زاده با اشاره به در پی دستور رییس کل دادگستری خوزستان بمنظور تسریع در تعیین تکلیف پرونده های کثیرالشاکی در استان، اظهار داشت: این پرونده با شکایت یک هزار و ۷۹۳ نفر و با موضوع تحصیل وجوه کلان بصورت قبول سپرده اشخاص حقیقی منجر به حیف و میل اموال مردم مورد رسیدگی دادسرای رامهرمز قرار گرفت.

به گزارش سنج نیوز به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: به لحاظ متواری بودن متهمان، کیفرخواست بصورت غیابی صادر و پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

حسین زاده تصریح کرد: قبل از این تصویر و مشخصات متهمان پرونده به تعداد شش نفر، جهت شناسایی و دستگیری آنها بوسیله خبرگزاری میزان انتشار یافته بود که تلاش ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمان، بی نتیجه ماند.

وی اضافه کرد: در پرونده های مشابه در دادسرای عمومی و انقلاب رامهرمز بخش عمده ای از مطالبات شکات به لحاظ همکاری متهمان در مرحله دادسرا و تحقیقات پرداخت گردید لیکن در پرونده مذکور به جهت متواری بودن متهمان، این امر میسر نشد و پرداخت طلب شکات منوط به صدور حکم قطعی دادگاه است.





منبع:

1401/06/05
21:45:01
5.0 / 5
514
تگهای خبر: دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز