هشدار جدی وزیر اطلاعات :

منتظر تلافی باشند

منتظر تلافی باشند به گزارش سنج نیوز تسنیم نوشت: حجت الاسلام والمسلمین خطیب اظهار داشت: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند.



حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب عصر پنج شنبه در جلسه شورای تامین استان کردستان که در استانداری برگزار شد، با اعلان اینکه ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات مردم پایه از راهبردهای سند تحول وزارت اطلاعات بشمار می رود گفت: همه کوشش های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بر رفع مشکلات و ارتقای معیشت مردم متمرکز شده است.
وی جنگ فعلی مقابل نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و اظهار داشت: آمریکا با بهره گیری از جنگ نرم و تحریم های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه بوده، اما با شکست روبه رو شده است.
وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام مقابل جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کنند هشدار داد و اضافه کرد: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند. وی با اشاره به مزدوری گروهک ها برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می کند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی، رسانه ها و شخصیت های فرهنگی و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک های ضد انقلاب و تشریح خدمات و موفقیت های کشور در قالب جهاد تبیین ضروری دانست و اشاره کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.


بیشتر بخوانید: وزیر اطلاعات در گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور چه گفت؟ / تکذیب « اعلام یکی از رسانه های داخلی»


منبع:

1401/05/07
14:09:24
5.0 / 5
509
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز