بررسی بهینه سازی مصرف انرژی در کمیسیون تخصصی

بررسی بهینه سازی مصرف انرژی در کمیسیون تخصصی به گزارش سنج نیوز سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو به منظور بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.


مالک شریعتی در گفتگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس بیان نمود: جلسه امروز کمیسیون به بررسی سوابق و برنامه های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی اختصاص داشت. در این جلسه مدیرعامل شرکت بهینه سازی و همکارانشان حضور داشتند. ایشان گزارشی از اقدامات گذشته و برنامه های آینده برای بهینه سازی مصرف سوخت عرضه دادند.
ایشان در ادامه اظهار نمود: کمیسیون انرژی چند هفته گذشته میزبان وزارت نیرو بود که در همین زمینه بحث و بررسی صورت گرفت. جلسه امروز هم به منظور تکمیل پیگیری های کمیسیون در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهینه سازی مصرف انرژی یکی از اولویت های اساسی کمیسیون انرژی است چونکه در کنار افزایش تولید در حوزه برق و گاز حتما باید بحث بهینه سازی را دنبال نماییم. لزوم ایجاب می کند ما برای بهینه سازی مصرف انرژی اولویت بیشتری قائل باشیم. بر مبنای گزارشی که عرضه شد بعضی از قراردادها در دولت گذشته گرفتار اشکال بود. به یکی دو یاد شده شد. هم در بحث جایگزینی بخاری ها که نیازمند اصلاحاتی بوده که از کمیسیون درخواست کمک کردند. مورد دوم قرارداد تعویض خودرو های فرسوده بخصوص در حوزه خودرو های سنگین بود. ظاهرا اشکالی در اجرای قرار داد وجود داشته و بر اساس گزارش تخلفی در دولت قبل صورت گرفته است.
ایشان در ادامه تصریح کرد: کمیسیون امروز میزبان حقوقدان های نامزد برای عضویت در شورای نگهبان بود. با تصمیم هیات رئیسه مجلس این افراد در همه کمیسیون ها حضور بهم رساندند و خویش را معرفی کردند. اعضای کمیسیون با نقطه نظرات و سوابق آنان آشنا شدند و ان شاءالله هفته آینده در صحن مجلس در این حوزه رای گیری خواهد شد.




منبع:

1401/04/25
19:50:50
5.0 / 5
437
تگهای خبر: خودرو , شركت , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز