خطیب جمعه كرج:

پلیس آمریکا، کرامت زنان را حفظ نمی کند

پلیس آمریکا، کرامت زنان را حفظ نمی کند به گزارش سنج نیوز ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده اند.



آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ۱۷ تیرماه کرج اظهار داشت: مبحث عفاف و حجاب در جامعه در این روزها جدی شده است. تاکید بر رعایت و حفظ حجاب اساسا حکمت است. یکی از اهداف و انگیزه های پوشش جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است.
وی اضافه کرد: حضور بانوان و نقش آفرینی آنها در جامعه هیچ منعی ندارد و باید حضور بانوان در جامعه بشکلی باشد که بهانه به دست افراد بیمار ندهند. اسلام به دنبال حضور کریمانه زن در جامعه است و نباید به زن بعنوان ملعبه و کالای تجاری و تبلیغات نگاه کرد و این نظر قرآن است.
نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: برخورد پلیس با بانوان در سطح جامعه امریکا چگونه است؟ رفتار آنها با زنان بگونه ای است که کرامت زنان را حفظ نمی کنند و استفاده از زنان در غرب تبلیغاتی و ابرازی است.



بیشتر بخوانید: خطیب جمعه قم: با دستور رئیس جمهور همه مسؤلان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند دری نجف آبادی، خطیب جمعه اراک: نیروی انتظامی و بسیج با مصادیق بی حجابی و بدحجابی به شدت برخورد کنند



حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده اند، تصریح کرد: رضاخان در کشف حجاب در ایران نقش کلیدی داشت و امروز هم این برنامه کشف حجاب در دستور کار دارد و هدف اصلی دشمنان هم اکنون هویت زدایی است.
امام جمعه کرج افزود: از بین بردن امنیت اجتماعی یکی از آثار سوء حجاب است. دشمنان به دنبال جبران شکست های پیاپی از ایران اسلامی است و جنگ را به این سمت کشاندند.
وی در ادامه تصریح کرد: سازمان صمت و اصناف استان البرز به فروشگاه هایی که لباس های نامتعارف می فروشند تذکر بدهند و نیروی انتظامی با جدیت قانون را اجرا نماید.
وی اضافه کرد: فرهنگ عفاف و حجاب مستقیم در تحکیم خانواده موثر است و احکام قانونی حجاب باید در همه جا رعایت شود.


۲۱۲۱۷


منبع:

1401/04/18
08:58:45
5.0 / 5
409
تگهای خبر: آمریكا , امنیت اجتماعی , ایران , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز