پیام وزارت خارجه کویت به رهبری

پیام وزارت خارجه کویت به رهبری فارس نوشت: وزارت خارجه کویت بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و جراحت شماری از شهروندان ایرانی، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران تسلیت گفت.



وزارت خارجه کویت روز یکشنبه بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و مجروح شدن شماری از شهروندان ایرانی به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران تسلیت گفت.
به نوشته روزنامه «کویت تایمز» وزارت امور خارجه کویت به علت وقوع زمین لرزه در جنوب استان «هرمزگان» که منجر به کشته شدن چندین نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، ابراز همدردی کرد.
این وزارت خانه به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران صمیمانه تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.
مقام های ارشد دولت امارات متحده عربی هم روز یکشنبه بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و مجروح شدن شماری از شهروندان ایرانی به ملت و دولت ایران تسلیت گفتند.
به نوشته روزنامه «گالف نیوز» وزارت امور خارجه امارات در پیام تسلیتی همبستگی صمیمانه خویش را با ملت و دولت ایران به علت زلزله ای که روز شنبه جنوب ایران را لرزاند و ده ها قربانی برجای گذاشت، ابراز کرد.
در این بیانیه وزارت امور خارجه امارات مراتب تسلیت صمیمانه خویش را به دولت و ملت ایران و خانواده های قربانیان این فاجعه دردناک ابراز و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.




بیشتر بخوانید: پیام های جداگانه رئیس و نخست وزیر امارات به رئیس جمهور

1401/04/13
10:23:30
5.0 / 5
462
تگهای خبر: ایران , رئیس جمهور , روزنامه , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز