افزایش تعامل سازمان تعزیرات و دیوان عالی کشور

افزایش تعامل سازمان تعزیرات و دیوان عالی کشور سنج نیوز: در نشست رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس دیوان عالی کشور بر افزایش تعامل و ارتباط سازنده تاکید شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، ظهر امروز احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی با حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور دیدار کردند.

بررسی مجوز اعاده دادرسی با موافقت ریاست قوه قضائیه و ضرورت اختصاص شعب تخصصی ویژه در دیوان عالی باتوجه به اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیش بینی رسیدگی مجدد شعب دیوان عالی کشور برمبنای ماده ۵۳ مکرر قانون مذکور و آئین دادرسی کیفری از مهم ترین مطالب موردبحث در این جلسه بود.
اصانلو با اعلان اینکه رسیدگی مجدد به پرونده ها باید توسط قضات آشنا به مباحث و مقررات قاچاق باشد، بر تعامل دو سویه تعزیرات و دیوان عالی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با استقبال از شعب تخصصی قاچاق کالا و ارز در دیوان عالی کشور اظهار داشت: تعامل دو سویه می تواند ضمن وحدت رویه، رسیدگی به پرونده ها را سرعت بخشد تا پدیده شوم قاچاق در کشور برچیده شود.

رئیس دیوان عالی کشور؛ جوان، انقلابی، با تجربه و پرانگیزه بودن را قسمتی از خاصیت های رییس سازمان تعزیرات حکومتی برشمرد.





منبع:

1401/04/12
17:04:52
5.0 / 5
449
تگهای خبر: روابط , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز