خطیب جمعه اهواز :

مردم خوزستان از شیوه نظارت بر قیمت ها گله دارند

مردم خوزستان از شیوه نظارت بر قیمت ها گله دارند فارس نوشت: امام جمعه اهواز اظهار داشت: برخی سومدیریت ها سبب گشته است که نظارت بر قیمت ها به درستی انجام نشود. مفسدان اقتصادی و دلال ها باید مجازات شوند.



حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه با اعلان اینکه یکی از اساسی ترین عناصر زیست بشر آب است، اظهار نمود: برخورداری از آب سالم از نیازهای مهم انسانی و از عوامل ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور محسوب می شود.
وی با تاکید بر لزوم مدیریت منابع آبی در کشور اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۲۳ استان کشور دارای چالش در زمینه منابع آبی هستند و این مساله باید مورد توجه تصمیم سازان و تصمیم گیران امر قرار بگیرد.
موسوی فرد بیان کرد: صرفه جویی در مصرف آب باید در کشور تبدیل به یک گفتمان شود و مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید استفاده صحیح و اصول مصرف بهینه آب را در جامعه آموزش دهند. در عین حال بهره گیری از روش های نوین در توزیع آب نیز نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف آب ایفا می کند.



بیشتر بخوانید: خطیب جمعه ارومیه: دشمنان در تلاشند از گرانی ها استفاده و مردم را ناامید کنند / انصاف، بزرگترین مطالبه رهبری از اصناف است
خطیب جمعه تهران: شهرک های کاخ نشینی ایجاد شده، خار چشمان انقلاب است / صاحب خانه به مستاجرین سخت بگیرند، پول شان خرج دوا و درمان می شود

امام جمعه اهواز همین طور با اشاره به لزوم تقویت بنیه دفاعی در کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این خصوص سفارش اکیدی دارند و در این جهت لازم است تا به اقتصاد مقاومتی نیز توجه گردد و اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی نتوانیم به درستی عمل نماییم، نتیجه اش به زحمت افتادن مردم است.
وی با اعلان اینکه مسئولین باید بیشتر به سفارش های رهبر معظم انقلاب توجه نمایند، اظهار داشت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و مجازات این افراد به بدترین شکل ممکن، کوشش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
موسوی فرد با اشاره به توجه دولت سیزدهم به استان خوزستان، اشاره کرد: با هر بار سفر رییس جمهور به استان خوزستان اعتبارات زیادی برای توسعه شاخص ها در این استان اختصاص یافته است.
وی با اعلان اینکه مردم خوزستان از روش نظارت بر قیمت ها در خوزستان گله مند هستند، اظهار داشت: برخی سومدیریت ها در کشور باعث شده است که نظارت بر قیمت ها به درستی انجام نشود.
امام جمعه اهواز تصریح کرد: دستگاه هایی که دراین زمینه مسئول هستند باید به شکلی عمل کنند تا از فعالیت دلال ها در زمینه های نظیر مسکن، عرضه مواد غذایی و... جلوگیری به عمل آید.


۲۱۲۱۷

1401/03/27
18:02:04
5.0 / 5
453
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز