در دیدار سفیر كشورمان با وزیر امور اجتماعی و خانواده سنگاپور انجام شد

بررسی سیاست های دولت سنگاپور در برابر مسلمانان

بررسی سیاست های دولت سنگاپور در برابر مسلمانان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود، بعد از ملاقات با وزیر خارجه سنگاپور، روز جاری با ماساگوس ذولکفلی وزیر امور اجتماعی و خانواده و وزیر مسئولین امور مسلمانان این کشور دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بهنام بلوریان ضمن اشاره به روابط مثبت تهران- سنگاپور و با یاد آوری پنجاهمین سالگرد مناسبات جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور در سال آینده، بر آمادگی کشورمان برای توسعه بیشتر مناسبات فی ما بین، در حوزه های مورد علاقه طرفین تاکید نمود.
در این دیدار، امکان همکاری دو کشور در چارچوب کارگروه توانمند سازی اقتصادی بانوان ذیل سازمان آیورا و هم انجام پروژه های مشترک همکاری و تبادل تجربیات در حوزه توانمند سازی زنان در حوزه های اقتصادی و اجتماعی مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
ماساگوس ذوالکفلی در این ملاقات، با یاد آوری تاریخ و تمدن غنی و چند هزارساله ایران، توانمندی قابل توجه زنان در امور اجتماعی و اقتصادی در ایران را مورد ستایش قرار داد.
همینطور بلوریان در این دیدار در مورد شرایط مسلمانان و سیاست های دولت سنگاپور در برابر مسلمانان با ماساگوس ذولکفلی گفتگو و تبادل نظر کرد.




منبع:

1401/03/16
21:39:56
5.0 / 5
629
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , دیپلماتیك , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز