فعال سیاسی اصولگرا :

شروع فرهنگ دروغ گویی مسؤلان از احمدی نژاد

شروع فرهنگ دروغ گویی مسؤلان از احمدی نژاد به گزارش سنج نیوز نامه نیوز نوشت: یوسفیان ملا اظهار داشت: یک سخن منظمی عرضه نمی گردد که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسؤلان می گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی کنند چونکه بی اعتمادی بسیار گسترده است.



حادثه متروپل آبادان هنوز دارای ابهاماتی است که برای جامعه حل نشده است؛ همچون این که هم اکنون چه کسی یا کسانی یا چه نهادی مسئول خسارت های جانی پیش آمده است.
عزت الله یوسفیان ملا، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره شرایط فعلی بعد از ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت: «به هر حال شرایط مناسبی حاکم نیست. البته دولت می کوشد اعتماد عمومی را جلب نماید اما بازدهی لازم وجود ندارد. ما در وضعیت فعلی باید به فکر برنامه ششم و هفتم باشیم و این در حالیست که برنامه های پنج ساله قبلی هیچ یک محقق نشد. وقتی این میزان بی برنامگی وجود دارد، مردم به مسئولان بی اعتماد می شوند».

او افزود: «در همین حادثه فروریختن ساختمان متروپل نگاه کنید که حتی تیمی مجرب برای آواربرداری اعزام نمی گردد و این در حالیست که از معاون اول، وزیر کشور، رییس هلال احمر تا استاندار مدام در آبادان حضور دارند. حضور آنها وقتی برنامه ای برای آواربرداری سریع نیست، فایده ای ندارد. یک سخن منظمی ارائه نمی گردد که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی کنند برای اینکه بی اعتمادی بسیار گسترده است».






بیشتر بخوانید:
حمله تند رسانه اصولگرا به «غربگرایان ایرانی»: گیریم که عبدالباقی فرار کرده، کجا میرود!؟...


انتقاد روزنامه اطلاعات از دادستان کل کشور: اگر شما مسئول رسیدگی به گزارش آتش نشانی درباره ساختمان متروپل تیستید، پس چه کسی مسئولیت دارد؟

این فعال سیاسی همین طور بیان کرد: «باید مشخص شود که مسئول آواربرداری چه نهاد یا اشخاصی بوده اند. باید معلوم شود که مسئول داغ دار شدن مردم آبادان چه کسانی بوده است. هنوز هویت برخی از اجسادی که از زیر آوار پیدا می شوند، معلوم نیست. همه اینها باز هم مردم را بیش از پیش مردم را بی اعتماد می کند. مردم می گویند مسئولان دروغ می گویند؛ البته این بی اعتمادی در چندماه اخیر به وجود نیامده و از گذشته آرام آرام شکل گرفته است. به یاد داریم وقتی آقای روحانی هنوز سخنرانی اش را شروع نکرده بود، مردم می گفتند بازهم دروغ می گوید. واقعیت این است که اعتماد عمومی سلب شده است».

یوسفیان ملا در آخر اظهار داشت: «فرهنگ دروغ گویی مسئولان از احمدی نژاد آغاز شد. به یاد داریم که او چه حرف های بی اساسی می زد و خیلی راحت این دروغ ها را در چشم مردم بیان می کرد. دروغ گفتن در ابعاد کلان مدیریتی و سیاسی از دوره او آغاز شد و مردم را بی اعتماد کرد و این شرایط همچنین ادامه یافت. مسئولان باید به سرعت گام های مؤثری برای بازگرداندن اعتماد عمومی انجام دهند. خدا کند که آقای رئیسی اعتماد مردم را احیا کند که اگر چنین نشود، وضعیت خیلی مشکل تر از شرایط فعلی می شود».


۲۱۲۲۰


منبع:

1401/03/09
14:14:46
5.0 / 5
653
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز