حضور رییس قوه قضائیه در نمازجمعه شهرستان پیشوا و گفت وگوی چهره به چهره با نمازگزاران

حضور رییس قوه قضائیه در نمازجمعه شهرستان پیشوا و گفت وگوی چهره به چهره با نمازگزاران سنج نیوز: رییس قوه قضاییه امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، در نماز جمعه پیشوا در جنوب استان تهران حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت و گو کرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (جمعه ۶ خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، بعد از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت و گو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.
حضرت امامزاده جعفر(ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفرصادق(ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرن هاست بر پهنه ایران اسلامی می درخشد.
«حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود» این دستوری است که رییس قوه قضاییه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده و شخصا نیز بر این مهم اهتمام دارد و مستمراً برای اقامه فریضه نماز و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم در مساجد مختلف حاضر می شود.
روز یکشنبه اول خردادماه نیز رییس دستگاه قضا بعد از بازدید از دادسرای فرهنگ و رسانه، با حضور در مسجد فلسطین تهران، نماز ظهر و عصر را در بین نمازگزارن این مسجد به جا آورد و بعد از آن، پای صحبت مردم نشست.



1401/03/06
21:49:42
5.0 / 5
744
تگهای خبر: ایران , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز