یك مسئول:

هدف اصلاح یارانه ها قطع دست رانت خواران و سودجویان از بازار است

هدف اصلاح یارانه ها قطع دست رانت خواران و سودجویان از بازار است قزوین سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار داشت: طرح اصلاح یارانه ها با هدف کوتاه کردن دست رانت خواران و سودجویان از بازار طراحی شده و مردم استان به مطالب فضای مجازی که مردم را تحریک به خریدهای هجومی و احتکار خانگی می کنند توجه نداشته باشند چون به همت استاندار و برنامه ریزی مسئولین هیچ گونه کمبودی در کالاهای اساسی و تأمین مایحتاج مردم نداریم.


علیرضا حسن پور اظهار نمود: به متخلفان و گران فروشان اخطار داده می شود جریمه های تعزیراتی به میزان دست کم پنج برابر افزایش داده شده است ازاین رو رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در همان مرحله بازرسی و کشف تخلفاتی مانند احتکار، گران فروشی، کم فروشی و امثال آنها مجاز شدند بلافاصله واحد متخلف را در محل پلمب و بنر اعلام تخلف واحد مذکور را بر سر درب آن نصب کنند.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: آمار تمام انبارها را داریم و تمامی این انبارها در استان رصد می شوند و در صورت کشف انبار احتکار، ضمن تشدید مجازات متخلف، کالاها در همان روز کشف به قیمت تولید در بازار عرضه خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته در این زمان یک انبار از توابع تاکستان مقدار چهار تُن روغن و تقریباً چهار تُن ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان کشف شد که ضمن تشکیل پرونده تخلف، تمام کالاهای مورد گزارش به قیمت قبل توزیع شد.
حسن پور تاکید کرد: نانوایی هایی که تعطیلی خودسرانه دارند به قطع سهمیه آرد، تعطیلی موقت و نصب پلاکارد محکوم می شوند. طرح اصلاح یارانه ها با هدف کوتاه کردن دست رانت خواران و سودجویان از بازار طراحی شده و مردم استان به مطالب فضای مجازی که مردم را تحریک به خریدهای هجومی و احتکار خانگی می کنند توجه نداشته باشند چون به همت استاندار و برنامه ریزی مسئولین هیچ گونه کمبودی در کالاهای اساسی و تأمین مایحتاج مردم نداریم.



1401/02/24
13:57:26
5.0 / 5
498
تگهای خبر: خرید , روابط , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز