گزارش العهد عراق از راهپیمایی روز قدس در ایران

گزارش العهد عراق از راهپیمایی روز قدس در ایران سنج نیوز: شبکه عراقی العهد راهپیمایی پرشکوه روز قدس در تهران و شهرهای مختلف ایران را بطور زنده پوشش داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، شبکه العهد عراق مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و شهرهای مختلف ایران را بطور زنده پوشش داد.
این شبکه عراقی همین طور در گزارشی تصاویر و ویدئو های مختلفی از برگزاری پرشکوه این مراسم در تهران و دیگر شهرهای ایران را منتشر نمود.
در این گزارش آمده است که شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در ایران شعارهایی مقابل رژیم صهیونیستی و در پشتیبانی از مردم فلسطین سر دادند.
بر طبق این گزارش، دیگر رسانه های عربی نیز امروز گزارش هایی درباب حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس منتشر نمودند.
شبکه لبنانی المیادین نیز امروز مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران را بطور زنده و مستقیم پوشش داد.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ پس از دو سال که به خاطر مسایل کرونائی با حضور مردم برگزار نمی شد، امسال در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت ۱۰ بامداد در تهران از مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استانها از مبادی تعیین شده شروع شد.
امسال همین طور مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در پشتیبانی از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می گردد.




منبع:

1401/02/09
12:26:53
5.0 / 5
503
تگهای خبر: ایران , شركت , صهیونیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز