فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ایران امن ترین کشور منطقه است

ایران امن ترین کشور منطقه است به گزارش سنج نیوز امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خویش را خواهد دید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به اینکه این نیرو، تغییرات زیادی در ماهیت و هویت یگان های خود به وجود آورده است، اظهار داشت: امروزه این شایستگی وجود دارد تا داوطلبانه، مأموریت های بسیاری را بپذیریم.
وی با بیان اینکه یگان های نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال غرب، غرب، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال شرق مستقر شده اند، عنوان کرد: حضور نیروهای ارتش در مرز به این مفهوم نیست که خطری کشور را تهدید می کند، بلکه این مهم به علت آمادگی بیش تر و اشراف اطلاعاتی در مرزها انجام می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، امن ترین کشور در منطقه است و با رهبری الهی فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح ولایت مدار در صدد حفظ امنیت منطقه تلاش می کند.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه نباید به بیگانگان اطمینان و اتکا کرد، افزود: باید با هم افزایی و اتحاد در منطقه، مقابل توطئه های دشمنان بایستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران، از امنیت بی نظیری برخوردار می باشد و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خویش را خواهد دید.
وی با تکیه بر اینکه امنیت کامل و پایداری مبتنی بر دانش و فناوری در مرزها وجود دارد، تصریح کرد: در تمامی مرزهای کشور، رصد و پایش مکانیزه انجام می شود و مسیر موفقیت و سربلندی با تبعیت از شهدای والا مقام و در رکاب ولی امر مسلمین طی می شود.




منبع:

1401/01/14
12:44:39
5.0 / 5
529
تگهای خبر: ایران , روابط , فناوری , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز