فرمانده پدافند هوایی ارتش :

دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند

دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند ایرنا نوشت: امیر سرتیپ صباحی فرد اظهار داشت: علت این که دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور بوجود آمده است.



امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در بازدید از سایت ها و مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در جمع کارکنان این نیرو ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: در چهره شما جوانان، شور، صلابت و ایستادگی در راه هدف موج می زند. امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و همت عزیزانی است که شبانه روزی وظایف خویش را به بهترین شکل انجام می دهند.
وی خدمت تحت لوای فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که فرمانده، ولی فقیه باشد واین نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما در برابر فرصت خدمتی که در میهن اسلامی در اختیار داریم، وظیفه خیلی سنگینی بر دوش داریم و باید سربازان راستین و واقعی باشیم.


بیشتر بخوانید:
هشدار جدی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به دشمنان


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول در دفاع از کشور معرفی کردند؛ این اولویت اول بودن وظایف و مسئولیت های زیادی به همراه دارد و می طلبد که ما وظایف خویش را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
امیر سرتیپ صباحی فرد اطلاعات و عملیات را در بالا بردن توان رزمی موثر دانست و تصریح کرد: علت این که دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور بوجود آمده است. امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه های پدافندی را تولید می نماییم و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.
وی اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی جنوب به علت دارا بودن شرایط خاص، از حساس ترین مناطق پدافند هوایی است.





۲۱۲۱۲

1401/01/08
17:08:03
5.0 / 5
458
تگهای خبر: ایران , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز