خطیب جمعه رشت:

رسانه های غربی درباره جنگ اوکراین دروغ می گویند آمریکا عامل این جنگ است

رسانه های غربی درباره جنگ اوکراین دروغ می گویند آمریکا عامل این جنگ است سنج نیوز: مهر نوشت: آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت: جهاد تبیین رسالت اصلی اهالی انقلاب و رسانه ها خصوصاً صدا و سیما است.



آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت به تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۲ اسفند ۵۸ اشاره و اظهار نمود: در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران این روز به روز شهدا نامگذاری شده است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه بزرگداشت شهدا، اضافه کرد: ایشان فرموده اند بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و لازم است و باید به جامعه ایثارگران توجه مادی و معنوی شود.
امام جمعه در ادامه به تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه جهان تبیین اشاره نمود و اظهار داشت: زمانی که دشمن مورد هدف قرار گرفته و از میدان بیرون شود جهان انجام شده است.

رسالت اصلی جهاد تبیین به عهده رسانه ها خصوصاً صدا و سیما است
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر این که جهاد تبیین رسالت اصلی اهالی انقلاب و رسانه ها خصوصاً صدا و سیما است، افزود: دشمن تمام تلاش خودرا به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را بوسیله جنگ نرم از بین ببرد.
آیت الله فلاحتی به مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته توسط برخی افراد اشاره نمود و تصریح کرد: مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته باید در مدت ۴۰ سال قبل باشد.
وی با اشاره به ایجاد موانع و مشکلات در مقابل انقلاب اسلامی، اظهار نمود: از شروع پیروزی انقلاب اسلامی قدرت های سلطه گر تمام هجمه خودرا مقابل نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند و جنگ ۸ ساله و فتنه ۸۸ از آن جمله است.
امام جمعه رشت، بسیاری گزارش های ارائه شده از کشورهای پیشرفته را توسط ضد انقلاب عنوان نمود و اضافه کرد: اگر کشورهای دیگر پیشرفتی داشتند اما پیشرفت معنوی نداشتند و غرب و اروپا به لحاظ معنوی در حضیض ذلت قرار دارند.




بیشتر بخوانید: خطیب جمعه رشت: تا این دو حزب گرگ صفت در آمریکا بر سر قدرت باشند، رابطه آنها با ایران تغییر نمی کند

عمده ترین دلیل گرانی ها از نظر امام جمعه رشت



منبع:

1400/12/20
21:25:58
5.0 / 5
403
تگهای خبر: آمریكا , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز