فراخوان آقاتهرانی به طلاب برای ورود به مطالبه طرح صیانت از مجلس

فراخوان آقاتهرانی به طلاب برای ورود به مطالبه طرح صیانت از مجلس به گزارش سنج نیوز فارس نوشت: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار نمود: باتوجه به این که زمان خیلی کم است، باید موضوع مدیریت فضای مجازی هرچه سریعتر در مجلس پیگیری و به نتیجه برسد.



حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی ظهر امروز در همایش «جهاد تبیین» که در تالار همایش های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اعلان اینکه روزی جهاد بصورت نظامی بود و فرصت های آن دوره از دست رفته است، اظهار داشت: امروز جهاد دیگری به نام جهاد تبیین شروع شده و اگر دیر حرکت نماییم، دشمنان به اهداف خود که از بین بردن این انقلاب و اسلام است، خواهند رسید.
وی با اعلان اینکه مجلس شورای اسلامی، مجلسی انقلابی است عنوان کرد: آیت الله بهجت (ره) به بنده فرموده بودند که «مجلس محل عناوین ثانوی است که برای آن زعیم نظر می دهد و تبیین بیانات او برای نمایندگان وظیفه شماست».
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با فضای مجازی ابراز کرد: همانطور که در همه کشورهای دنیا برای فضای مجازی برنامه ریزی می شود، در ایران هم باید این فضا مدیریت شود؛ حتی خود آمریکا با ۲۷۰ ماده برای مدیریت فضای مجازی خود برنامه دارد.



بیشتر بخوانید: افشاگری بزرگ مسئول بررسی طرح صیانت در مرکز پژوهش های مجلس


منبع:

1400/12/13
23:25:38
5.0 / 5
393
تگهای خبر: آمریكا , آموزش , ایران , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز