فریدون عباسی:

سواحل دریا برای استراحت افراد اداری خاص در نظر گرفته شده بود

سواحل دریا برای استراحت افراد اداری خاص در نظر گرفته شده بود به گزارش سنج نیوز فارس نوشت: نماینده مردم کازرون در مجلس اظهار داشت: اگر در زمینه آزادسازی سواحل خلا قانونی وجود داشته، دولت شناسایی کند و لوایح لازم را دولت به مجلس ارائه کند تا مجلس هم همراهی و آنرا مصوب کند.



فریدون عباسی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات سواحل در طول سال ها انباشته شده بود و اگه کسی به آنجا مراجعه می کرد می دید که قسمت های زیادی از سواحل توسط دستگاه های دولتی اشغال شده اند و بعنوان اقامتگاه، مهمانسرا و اختتصاصی آن دستگاهها در نظر گرفته شده بود.
وی اضافه کرد: کسی اگر می خواست به ساحل برود تا چند کیلومتر باید می رفت تا یک فضای بازی را پیدا کند پس آزادسازی سواحل توسط دولت اقدام بجایی بوده است و باید کاری کرد که دیگر تکرار نشود.
عباسی افزود: ما برای این مساله قانون داشتیم ولی این قوانین رعایت نشده و هر کسی هم که رفته گفته راه بیندازیم و جا بیندازیم و با این کلمات کار انجام می شد!
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: رودخانه ها خودشان مسیر خودرا طراحی و باسیل و موارد مشابه مسیر خودرا پاک می کنند و سیل موجب می شود که هر آنچه که مسیر راه بسته باشد و یا سر راه اضافه درست شده باشد و رعایت حریم رودخانه نشده باشد، را از بین ببرد.



بیشتر بخوانید: دستور صریح سرلشکر باقری برای عقب نشینی نیروهای مسلح از اماکن ساحلی فاقد کاربری نظامی دستور «فوری و بدون استثنا» رئیسی به دستگاه های دولتی برای «آزادسازی سواحل»


منبع:

1400/11/30
21:13:35
5.0 / 5
547
تگهای خبر: اقامتگاه , بازی , دریا , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز