رییس مركز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری :

حجم مطالبات و درخواست های مردم نسبت به پنج ماهه ابتدای سال 19 برابر شده است

حجم مطالبات و درخواست های مردم نسبت به پنج ماهه ابتدای سال 19 برابر شده است به گزارش سنج نیوز ایرنا نوشت: رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری این مرکز را پیشانی و کانون ارتباط دولت با مردم دانست و اظهار داشت: حجم مطالبات و درخواست های مردم نسبت به پنج ماهه ابتدای سال ۱۹ برابر شده است.



حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی مراکز ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، اضافه کرد: این نشست در جهت افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر مجموعه ها و تقویت بنیان ارتباطات مردمی دولت می باشد تا شاهد گام های مؤثرتر در ارتقای کمی و کیفی عملکرد و خدمت رسانی خالصانه به مردم در جهت عمل به روح منشور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

صالحی عنوان کرد: دولت مردمی در شرایطی فعالیت جهادی خویش را شروع کرد که انتظارات مردم در سالهای اخیر با یأس و ناامیدی گره خورده و مشکلات معیشتی همراه با وضعیت اسفناک ناکارآمدی و انتشار کرونا عرصه زندگی مردم را سخت تر از همیشه کرده بود.



بیشتر بخوانید: آمار نامه های مردمی به رئیسی /سهم ۳۳.۵ درصد تکان دهنده درخواست پول برای گذران زندگی اجرای شعار اصلی دولت به تعویق افتاد؛ کاهش تورم شاید سال بعد
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار با اعضای دولت سیزدهم با یادآوری شعار انتخاباتی رئیس جمهور بر نقش اساسی ارتباط دولت و مردم و حل مسایل و مشکلات آنان بعنوان نسخه ای شفابخش در مقطع حساس فعلی اشاره و بر ضرورت توجه دولت به امور معیشتی و اجتماعی مردم تاکید کردند.

صالحی افزود: آیت الله رئیسی هم در تمامی سخنرانی های خود همواره کلیدواژه مردم و خدمت به آنان را مورد تاکید قرار می دهد که این همه توجه و تاکید از آن حکایت می کند که دغدغه اصلی و اولویت اساسی رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری خدمت به مردم و مردم داری است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه مرکز ارتباطات مردمی این رئیس جمهور باید بعنوان پیشانی دولت و کانون ارتباط با مردم متفاوت از دولت های گذشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر نگاه خدمتگزاران در دولت مردمی منطبق با نگاه رئیس جمهور نباشد این سوال در ذهن مراجعان دستگاههای اجرایی مطرح خواهد شد که کارگزاران بی حوصله دولت در پاسخگویی و بی توجه به کرامت مردمی از نگاه کدام مسئول پیروی کرده و منصوب کدام رویکرد هستند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن اشاره به افزایش ۱۹ برابری حجم مطالبات و درخواست های مردمی در ماه های اخیر نسبت به پنج ماهه ابتدای سال و هم حجم انبوه شکایات و مطالبات انباشته از قبل، تصریح کرد: کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این دوره وظیفه سنگین تری برای رسیدگی به درخواست های مردمی بر دوش خود احساس می کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات دولت مردمی و انقلابی رئیس جمهور، در جهت عمل به روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید متفاوت از مرکز ارتباطات مردمی در دولت های گذشته باشد.







۲۱۲۱۹


منبع:

1400/11/25
09:25:08
5.0 / 5
557
تگهای خبر: دستگاه , رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز