دادستان كل كشور:

منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است

منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است به گزارش سنج نیوز دادستان کل کشور ضمن اشاره به این که فضای مجازی اثری دارد که خانواده ها را از هم متلاشی می کند اظهار داشت: منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است.


حجت الاسلام محمد جعفر منتظری شامگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور در مسجد امام خمینی پیشوا در جمع نمازگزاران اظهار نمود: پیروزی انقلاب عوامل گوناگونی داشت و یکی از مهم ترین کارهایی که امام راحل از سال ۴۰ تا وقتی که عمر پر برکتشان ادامه داشت انجام دادند و در پیروزی و هم تداوم انقلاب مؤثر بود پرده برداشتن از برخی مسائل و آگاه کردن و بصیرت بخشی به جامعه بود.
منتظری اضافه کرد: مردمی که به مرحله بصیرت رسیدند و بینش آنها به حقیقت های جامعه بالا رفت آن مواردی که در جامعه آن وقت رخ می داد را تحمل نکردند و حاضر شدند جوانان عزیز و فراوان خویش را در راه تحقق آرمان های امام راحل که همان اسلام راستین بود بدهند.
وی با اشاره به اینکه در طول این آن سال ها امواج بسیار خروشان و سهمگینی که برای انقلاب پیش می آمد را امام رهبری کرد اظهار داشت: از توطئه های داخلی و جنایاتی که عوامل دشمن در حق انقلاب می کردند و درگیری های منطقه ای و کودتاها تا اوج تمام قدرت های عالم دست به دست هم دادند تا عنصر سرسپرده ای به نام صدام را به راه انداختند و جنگ ۸ ساله ای را به ملت تحمیل کردند.
دادستان کل کشور اظهار داشت: جنگ بر ملتی تحمیل شد که نه ارتش منسجم نداشت و نه پایه های حکومت مستقر شده بود و نه لوازم و تجهیزات برای این جنگ ۸ ساله فراهم بود اما شما مردم این ملت بزرگ در تبعیت از امام و با فرماندهی ایشان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادید.
منتظری با تکیه بر این که این جانفشانی ها باید به نسل های بعد منتقل شود بیان نمود: در آن زمان همه عالم از آمریکا و شوروی و کشورهای سرسپرده داخل منطقه و کشورهای اسلامی همه دست به هم دادند، حمایت کردند و اسلحه و پول و نقشه به صدام دادند و تلاش کردند تا کشور را فلج کنند اما چون مردم در صحنه بودند و امام توکل بر خدا داشت و عنایت الهی همراه بود بچه های ما با فریاد یا زهرا و یا مهدی توانستند افتخار بزرگی را رقم بزنند و حتی یک سانتی متر از خاک کشور را به دشمن ندهند.
دادستان کل کشور ضمن اشاره به این که دشمن در جنگ ۸ ساله نتوانست با این ملت و کشور کاری کند اظهار داشت: اما دیدیم که دست از برنامه های مخرب برنداشتند و جنگ سخت را به جنگ نرم مبدل کردند که امروز با آن مواجه هستیم.
وی ضمن اشاره به این که جنگ نرم ۲ نوع است اظهار داشت: یک جنگ نرم مانند تحریم اقتصادی می باشد که از همان اوایل انقلاب برقرار بود و در جنگ سخت با تحریم مواجه بودیم و به ما سلاح و وسیله دفاع نمی دادند و نوع دوم جنگ نرم، تبلیغات منفی و ترویج فرهنگ غلط و حمله به مبانی نظام و حمله به مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیرنده کشور و نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور و به کار گیری انواع و اقسام ابزاری که در اختیار دارند و همه این عوامل را در جنگ نرم به عرصه کارزار با نظام جمهوری اسلامی و مردم بزرگوار ما آوردند.
منتظری اظهار داشت: اخیراً روی یک نکته ای مقام معظم رهبری بعنوان شخصی که به مبانی داخلی و خارجی و بین المللی اشراف دارند تاکید نمودند و آحاد ملت باید به این مورد با حساسیت توجه داشته باشند و آن جهاد تبیین است یعنی فرد فرد ما باید بعنوان تکلیف انقلابی و مذهبی و ملی به آن دقت کنیم و اگر به این نکات ملت توجه داشته باشند دشمن همانطور که در جنگ سخت و نظامی شکست خورد در جنگ نرم هم موفق نمی گردد.
دادستان کل کشور اظهار داشت: دشمنان در جنگ نظامی سلاح های مدرن را به کار بردند و آواکس را که یک هواپیمایی آنچنانی بود در اختیار صدام گذاشتند که در مناطق جنگی می آمد و موارد را ضبط و در اختیار صدامیان می گذاشتند تا جایی که حتی متوسل به بمب شیمیایی شدند و شاهد بودیم که چه جنایاتی را صدام در جبهه های جنگ مرتکب شد که در جنگ موفق شوند.
وی اظهار نمود: اما امروز دشمن پیشرفته ترین مسائل و امکانات را در جنگ نرم به کار برده و در اختیار جریاناتی گذاشته که بعضاً در داخل و برخی خارج کشور هستند.
دادستان کشور اظهار داشت: اگر در آن زمان دشمن جوانان ما را در سنگرهای مستقر در کردستان و خوزستان و گه گاهی با بمب هایی که در شهر می ریخت مردم را هدف قرار می داد باید بدانیم که امروز گلوله های دشمن که فرهنگ و هویت اسلامی و ارزش های اخلاقی تک تک مردم را قرار داده در اتاق های خواب فرزندان به هدف می خورد.
منتظری ضمن اشاره به این که آثار فضای مجازی را در پرونده های قضایی شاهد می باشیم که خانواده ها را از هم می پاشد اظهار نمود: جنایت اهواز که چندین روز پیش صورت گرفت که مردی سر زن جوان را برید و آنرا به دست گرفت و در خیابان به راه افتاد وقتی مورد پیگیری قرار|گرفت به فضای مجازی بر می گردد، این زن با یک فرد سوری در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و به ترکیه رفته بود و مدتی در آنجا بودند و سپس برگشت و آن موارد رخ داد و از کارهایی که زن می کرد این بود که تصاویر خویش را از راه اینستاگرام برای شوهرش می فرستاد که این اتفاق رخ داد و این شوهر وقتی دید که زن در دامن اجنبی است حرکت زشت و مشمئز کننده را مرتکب شد.
وی اظهار داشت: دشمن می خواهد از راه جنگ نرم، فرهنگ اسلامی و پایبندی ملت و هویت اسلامی را تغییر دهند، از طرفی به جهت اینکه نظام جمهوری اسلامی که داعیه ارزشمداری و حرکت مردم را به سمت ارزش های دینی دارد تضعیف کنند و نظام را در میان مردم یک نظام ناکارآمد و سرتاپا مقصر جلوه دهند، کار می کنند و در این خصوص سرمایه گذاری های کلان می کنند.
منتظری اضافه کرد: اگر رهبر تاکید دارند که جهاد تبیین باشد این است که مردم توجه داشته باشند و انصاف است که باید نیمه پر و خدمات نظام را با همه فشارها دیده شود. در سطح کشور خدماتی که در طول ۴۲ سال به حوزه های مختلف فرهنگی صنعت و… شده باید دیده شود اگر لباس سفیدی بر تن باشد یک لکه بر این لباس چشم گیر می شود.
وی تصریح کرد: در جلسات مختلف نباید منفی بافی شود انقلاب به مردم خدمت کرده و باید ببینیم که ما برای انقلاب چه کرده ایم و باید تلاش نماییم و به جوانان برسانیم که در اوایل انقلاب در مقابل حمله دشمن ملت ایران وظیفه خود دانستند که در این جنگ سخت به میدان نبرد بروند و عزیزانشان را تقدیم اسلام کنند و اجازه ندهند دشمن به خاک و ناموس این کشور و ارزش های این ملت تجاوز کند آن روز جنگ سخت به پایان رسید و ملت در مقابل این توطئه ها سرافراز بیرون آمد و امروز هم می توانیم بر این جنگ نرم فایق آییم.




منبع:

1400/11/20
22:22:13
5.0 / 5
659
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز