در نشست حل مشكلات منطقه ۷ تاكید شد

شهرداری تهران تا آخر سال کارگاه مترو خط ۶ را تکمیل کند

شهرداری تهران تا آخر سال کارگاه مترو خط ۶ را تکمیل کند سنج نیوز: سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت که در نشستی  برای حل مشکل منطقه 7 تهران تاکید شد که باید تا آخر سال جاری شهرداری تهران کارگاه مترو خط 6 را جهت تکمیل پروژه فعال کند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، علی خضریان در تشریح جلسه دیدار مردمی در منطقه ۷ واقع در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران، آبادیان شهردار منطقه، هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) و تعدادی از شورایاران محله های منطقه ۷ و اهالی محله کاج، اظهار داشت: در این جلسه باتوجه به مشکلات اهالی منطقه در حوزه حمل و نقل عمومی و دسترسی به شبکه مترو قرار شد شهرداری تهران کارگاه مترو خط ۶ را تا اختتام ۱۴۰۰ جهت تکمیل پروژه فعال نماید.
وی افزود: برمبنای مصوبات نشست جمع بندی نظارت میدانی از منطقه ۷ شهرداری این منطقه باید عملیات اجرائی ورزشگاه خیابان مرودشت را تا اختتام تابستان ۱۴۰۱ به پایان برساند، همین طور شهرداری مکلف شد ورزشگاه توکلی را نیز جهت افزایش سرانه ورزشی تا آخر سال ۱۴۰۱ بهره برداری کند.
نماینده تهران افزود: قرار شد شهرداری منطقه ۷ تهران موضوع تهاتر اراضی پیراپزشکی خانواده ارتش در خیابان معلم را تا آخر سال جاری نهایی کرده و تا آخر سال آینده به سرانه فضای سبز منطقه اضافه کند، همین طور شهرداری این منطقه در حوزه تملک بیمارستان جرجانی مکاتبات لازم را با سازمان تامین اجتماعی انجام دهد و بمنظور پیگیری بیشتر رونوشت این مکاتبات را به مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ارسال نماید تا فرمانداری نیز موضوع را در شورای اداری مطرح و پیگیری نماید تا به سرانه خدمات شهری و فضای سبز منطقه افزوده شود.
وی اشاره کرد: باتوجه به نیاز مسجد تاریخی امام حسن مجتبی(ع) به بازسازی که به برکت نفس گرم آیت الله خوشوقت(ره) از مساجد فعال و انقلابی تهران است، قرار شد شهرداری منطقه ضمن پیگیری اختصاص بودجه، کلیه عوارض و هزینه های صدور پروانه بازسازی را معاف از پرداخت اعلام نماید. همین طور شهرداری منطقه ۷، درباب اختصاص زمین جنوب غرب پادگان سپاه که فاقد مستحدثات است جهت ایجاد فضای سبز با مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری مکاتبه کرده و فرمانداری نیز موضوع را به نحو ممکن پیگیری کند.
خضریان در آخر اظهار داشت: همین طور قرار شد بعد از مشخص کردن یک مدرسه از مدارس فرسوده منطقه با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس، موضوع به فرمانداری تهران اعلام گردد تا نسبت به تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی آن اقدام نماید. یکی دیگر از مدارس فرسوده منطقه نیز با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس به فرمانداری اعلام گردد تا بوسیله خیرین مدرسه ساز نسبت به بازسازی آن اقدام گردد.



1400/11/16
13:27:33
5.0 / 5
607
تگهای خبر: حمل و نقل عمومی , خدمات , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز