بنیاد شهید:

شروع پرداخت معوقات ایثارگران

شروع پرداخت معوقات ایثارگران ایسنا نوشت: پاکدل اظهار داشت: 45 هزار و 500 نفر مشمول این پرداخت هستند و 650 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت این معوقات درنظر گرفته شده است.



معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت باقیمانده معوقات جامعه ایثارگری مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران آگاهی داد.
محمود پاکدل با بیان این خبر اضافه کرد: برمبنای قول رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس سازمان برنامه و بودجه با موافقت رییس جمهور آخرین مرحله از پرداخت مطالبات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی که تا اختتام شهریور ماه سال جاری احکام آنها توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر و به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شده است پرداخت می شود.




بیشتر بخوانید:
تاکید رئیس بنیاد شهید بر خانه دار کردن همه ایثارگران
رییس بنیاد شهید: مشکل اشتغال فرزندان ایثارگران رفع می شود


وی با اعلان اینکه ۴۵ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول این پرداخت هستند، اشاره کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت این معوقات درنظر گرفته شده است که ۳ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ در سه مرحله پرداخت شده است و باقیمانده این معوقات نیز پرداخت می شود و با پرداخت این معوقات تمام افرادی که احکام همطرازی آنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح تا ۶ ماه اول سال تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است، تسویه می شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: معوقات تعداد اندکی از خانواده ایثارگران متوفی با واگذاری و ثبت حساب بانکی در ایام آینده پرداخت خواهد شد.

پاکدل در آخر اشاره کرد: با موافقت دولت و همکاریهای سازمان برنامه و بودجه و پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران این مبلغ تامین و به حساب ایثارگران واریز می شود.

گفتنی است، برمبنای ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، حقوق و مزایای پرسنل وظیفه و نیروهای داوطلب غیرشاغل در دستگاه های موضوع ماده (۲) این قانون که بصورت بسیج مردمی از طرف مراجع ذی صلاح نظیر نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهادسازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام و به سبب حضور در جبهه و یا بر اثر ترور شهید، مفقودالاثر، جانباز از کارافتاده کلی و آزاده از کارافتاده کلی گردیده اند طبق مقررات، همطراز کادر نیروهای مسلح تعیین و توسط بنیاد پرداخت خواهد شد.








21219

1400/11/11
23:00:49
5.0 / 5
654
تگهای خبر: ایران , تبلیغات , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز