فرماندار كلاله:

چاره برون رفت از تنگناها تفکر بسیجی است

چاره برون رفت از تنگناها تفکر بسیجی است به گزارش سنج نیوز گلستان فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به این که مشکلات و دغدغه های مردم در زمینه های مختلف خصوصاً اقتصاد قابل رفع است، اظهار داشت: چاره برون رفت از تنگناها تفکر بسیجی است.


فرهاد شیبک در جلسه مشترک با هیئت رئیسه مجمع بسیج شهرستان کلاله با تقدیر از حضور همیشگی بسیج در کنار دولت ها برای مساعدت با توسعه کشور، اظهار نمود: در طول سال های متمادی همه شاهد بوده اند که مجموعه نهاد انقلابی و مردمی بسیج در تمامی عرصه ها در کنار دولت ها بوده و بدون هیچ منت و ادعایی برای توسعه و کاهش محرومیت ها رشادت به خرج داده است.
وی با اعلان اینکه شعار بسیج در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب یک شعار اصولی و مبتنی بر تفکر امامین انقلاب است، اضافه کرد: این که بسیج در طول دهه های پس از انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و مردمی را دستاورد انقلاب دانسته و برای حفظ و صیانت از آن از هیچ کمکی دریغ نکرده است نشان از فهم عمیق و درست از مبانی انقلاب دارد.
فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر این که روحیه و تفکر بسیجی سبب رشد و تعالی جامعه خواهد شد، اشاره کرد: تردید نداشته باشید که تمامی مشکلات کشور خصوصاً مشکلات اقتصادی با استقرار تفکر بسیجی و جهادی در مدیران و مردم قابل حل و رفع خواهد بود.

شیبک با اشاره به این که در دوران هشت سال دفاع مقدس، روحیه بسیجی و انقلابی بود که موجب شد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندهیم، افزود: هر دستگاه و سازمانی که تفکر و فرهنگ بسیجی در آن غالب شد، یک مجموعه پویا و فعال را شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه اشاره کرد: امروز بهترین و متخصص ترین افراد در زمینه بسیج فعالیت دارند که باید از این ظرفیت جهت محرومیت زدایی شهرستان خصوصاً مناطق کمتر توسعه یافته بهره مند شد.




منبع:

1400/11/07
23:06:44
5.0 / 5
634
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , دستگاه , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز