در رزمایش مركب كمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ انجام شد

تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی

تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی به گزارش سنج نیوز در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ شناورهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 اظهار نمود: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 یگان های شناور ایران، چین و روسیه که از صبح امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، این مرحله از تمرینات را به اجرا گذاشتند.
وی اضافه کرد: در این مرحله از رزمایش، یگان های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاح های کالیبر 20 میلیمتری به سمت اهداف سطحی از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.
ایران اجازه هیچ گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند دادسخنگوی رزمایش مرکب امنیت دریایی 2022 تصریح کرد: همینطور در مرحله بعد تمرین «PHOTOEX» شامل صورت بندی و آرایش آفندی یگان های شرکت کننده در رزمایش متناسب با تهدیدات موجود در منطقه انجام شد.
امیر دریادار دوم تاج الدینی با اشاره به اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در ائتلاف های بین المللی مبین ارتقاء سطح و جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: برقراری امنیت در سطح منطقه ای و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت می باشد و بنابراین نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند داد.




منبع:

1400/11/01
12:15:38
5.0 / 5
593
تگهای خبر: ایران , دریا , روابط , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز