برنامه انگلیس برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان

برنامه انگلیس برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان مقامات بهداشتی انگلیس اعلام نمودند که از روز دوشنبه تمامی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در این کشور مشمول تزریق دز یادآور واکسن کرونا خواهند شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، تاکنون تنها نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در انگلیس که در معرض خطر بیشترِ مبتلا شدن و درگیری با نوع شدید کووید۱۹ بوده اند، می توانستند دز یادآور واکسن کرونا را دریافت نمایند.
همینطور ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در اطلاعیه ای اعلام نمود که بیشتر از چهار نفر از هر پنج بزرگسال در انگلیس دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این امر به حفاظت از آنها در مقابل مبتلا شدن به نوع شدید کووید۱۹ کمک می نماید.
این مقام بهداشتی انگلیس در ادامه اضافه کرد: ما حالا به منظور افزایش مصونیت نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در مقابل کووید۱۹ در فصل سرما، برنامه تزریق دز یادآور واکسن کرونا را به آنان هم تعمیم می دهیم.
به گزارش سنج نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق گزارش ها، از زمان اجرای برنامه واکسیناسیون برای این گروه سنی در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ (سال گذشته میلادی) در انگلیس، بیشتر از ۸۸۹ هزار و ۷۰۰ نوجوان - یا هفت نفر از هر ۱۰ نفر در رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال - نخستین دز و بیشتر از ۶۰۰ هزار نفر هم دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.




منبع:

1400/10/26
21:12:53
5.0 / 5
690
تگهای خبر: دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز