سخنان محمد هاشمی درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی در استخر

سخنان محمد هاشمی درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی در استخر به گزارش سنج نیوز منیبیان نوشت: محمد هاشمی اظهار داشت: می گویند هاشمی رفسنجانی در استخر فرح کشته شده و یا فوت کرده، در صورتیکه استخر فرح نبوده بلکه استخری مربوط به نهاد ریاست جمهوری بوده است


محمد هاشمی، برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی، در پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: حملات صورت گرفته به مرحوم هاشمی رفسنجانی، از نوع حملات نوشتاری و گفتاری بود. همچنان که در مجلس برخی نمایندگان در صحبت های خود به او توهین می کردند و اکبر شاه می گفتند که رییس مجلس به آنها تذکر می داد و این قبیل بی تربیتی ها نسبت به مرحوم هاشمی رفسنجانی مطرح بود. علاوه بر این برخی رسانه ها نظیر کیهان و جوان که مربوط به جریان اصول گرا هستند، مقالاتی مقابل هاشمی می نوشتند و اتهاماتی می زدند، البته این روند از طرف این رسانه ها ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این رسانه ها مواردی با عنوان اشرافی گری که در مورد هاشمی رفسنجانی وجود خارجی نداشت، را مطرح می کردند. البته نامبردگان این روند را رها نکردند کما این که با گذشت 5 سال از درگذشت هاشمی رفسنجانی تهمت هایی را به او می زنند. بعنوان مثال می گویند هاشمی رفسنجانی در استخر فرح کشته شده و یا فوت کرده است، در صورتیکه استخر فرح نبوده بلکه استخری مربوط به نهاد ریاست جمهوری بوده است. اهانت کنندگان به مرحوم هاشمی رفسنجانی دست از توهین برنداشتند و همچنان توبه نکردند کما این که در هر فرصتی که به دست می آورند توهین می کنند.

بیشتر بخوانید: آیت الله هاشمی چرا و چگونه ردصلاحیت شد؟


منبع:

1400/10/19
19:58:35
5.0 / 5
576
تگهای خبر: ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز